Zaujal vás kreativec?
Grafický design
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design
Richard: Život začíná na dně
Stál před námi rebranding celé značky a tedy hlavně pivních etiket. Odkryli jsme příběh světáka a bohéma a dostali ho na etikety. Pivo je o příbězích, a proto je na každé etiketě Richard v jiné roli s jinými rysy. Výsledek naší práce nakonec získal i cenu za nejlepší sérii pivních etiket na světě v soutěži World Beer Awards 2019.
realizováno 2019
Naturinka: Mýt se krásně
Naturinka je svět voňavých přírodních produktů. Do jejího sortimentu patří tradičně vyráběná mýdla, šampóny a další kosmetika. Celá značka prošla rebrandingem zvýrazňujícím čistotu a přísady. Vedle strategie jsme vytvořili vizuální koncept - desítky obalů, design a obsah webových stránek a výzdobu nové prodejny.
realizováno 2021
TRL Space: This way up
Měnit přemýšlení. Vybočit z kurzu. Odlišit se. Překvapit. To byly klíčové pojmy pro komunikační koncept vesmírné firmy TRL Space, která pracuje na tom, aby hrálo Česko první ligu v kosmickém průmyslu. Vytvořili jsme proto symbolické logo, nepřehlédnutelnou identitu a hravou řeč. Podívejte se sami.
realizováno 2022
Moravský podzim 2021: Návrat ke kořenům
Vytvořili jsme podobu již třem ročníkům festivalu Moravský podzim. Letošní se navracel ke kořenům. Jeho nosným tématem se stal podzim, tak jak jej všichni známe. Vznikl unikátní typo-grafický jazyk, který je charakteristický svou natura-listickou podobou. Stejně jako příroda na podzim. Usíná a umírá. Avšak nijak potichu, ale hlasitě!
realizováno 2021
Freedom: Život je bohatství
Společnost Freedom nabízí unikátní produkt - Privátní finanční audit, který eliminuje chyby ve výpočtu státního zabezpečení a přiblíží zákazníky k realizaci jejich finančních cílů. Vizuální identita pracuje s prvky z oboru - linií grafů a linkou, která protkává život. Zkušené a úspěšné lídry společnosti poté skvěle prezentují jejich fotografie.
realizováno 2021
Práce s texty
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty
Harry: Pivovar s tvrdým názorem
V Brně vzniká nový pivovar. Zadání klienta bylo nad míru jasné. Vytvořit brand, který odráží všechno, co je skutečně brněnské a všichni milovníci piva v něm uvidí ty pravé hodnoty a relax po svých náročných pracovních dnech. Rozhodli jsme se proto přijít s něčím nekonvenčním. Vytvořili jsme vizuální identitu a komunikační koncept bez studu.
realizováno 2021
Mezi sklepy: Tu je každej sám sebú
Vinařství Mezi sklepy z Čejkovic, příběh, který začal naším teambuildingem v jejich sklípku. Zjistili jsme, že jsou to pánové s mnoha příběhy a značným svérázem. O to větší radost nám udělali, když se poté ozvali se zájmem o rebranding jejich vinařství. Chtěli jsme se vyhnout klišé, využili jsme tedy čejkovické mluvy a svérázu. No, výsledek...
realizováno 2020
Cider Richard: Hříšně osvěžující
Po úspěšné spolupráci na rebrandingu pivu Richard jsme se pustili do dalšího, chuťové buňky hladícího produktu. Jsou jimi cidery. Bývalá značka ciderů Eden od stejného výrobce se zařadila do rodiny a vznikla poetická řada Richardových ciderů. Jsou jimi další jeho příběhy, no spíše lásky. Milostná, provokativní tonalita je základem jejich identity.
realizováno 2021
VIM: Na cestě ke vzdělání
Středisko služeb školám Jihomoravského kraje atd. atd., krajská příspěvková organizace, potřebovala modernizovat svou komunikaci. Tato organizace se zabývá zejména školením pedagogů, zjednodušením vedení škol a volnočasovými aktivitami studentů. Vytvořili jsme nový název, komunikační koncept a samozřejmě i vizuální identitu.
realizováno 2021
Vážka spojuje
Dlouhodobě pracujeme s tradičním výrobcem českých balících papírků Vážka. Značce jsme vypracovali značkovou strategii, ze které vycházel komunikační koncept. Kampaň využívá rozmanitosti zákazníků a podání papírků z ruky do ruky s claimem „Vážka spojuje“. Na sociálních sítích pracujeme s upravenými pořekadly podporující tradici výrobku.
realizováno 2020
Webdesign
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign
Fond Proni a porodnice FN Brno: Informativně a přehledně o důležitých otázkách
Zrodil se nový nadační fond pomáhající ženám v rozpuku, očekávání i v podzimu života. Nazvali jsme jej jednoduše a výstižně... Proni. Web vysvětluje činnost a umožňuje pomoc. Zároveň však vznikl i web porodnic FN Brno, kde budoucí rodiče přehledně získají všechny podstatné informace o důležitém momentu jejich života.
realizováno 2021
Vinařství Rozařín: Jednoduchý e-shop
S vizuální identitou Vinařství Rozařín vznikl i jednoduchý e-shop a nový web prezentující kolekce vín nazvané Rozbřesk, Soumrak a Záblesk. Web umocňuje nový komunikační styl značky, představuje rodinu vinařů Janouškových a vypráví tajemný, poetický příběh vín z Rozařína. S přehledem zde nakoupíte vína do vašich zásob. Podívejte se sami.
realizováno 2020
Solitea: Funkční web nadnárodní společnosti
Společnost Solitea je velkým evropským hráčem na trhu se systémy podporujícími chod firem či institucí. Spolu s programátory a experty na UX, SEO a konverzi jsme vybudovali web, který prezentuje desítky produktů a řešení. Působí čistě a navádí zákazníka přesně tam, kam je třeba.
realizováno 2021
U Richarda: Rozvoz jídla přehledně
Doba přinesla změny v oboru gastro. Restaurace se musely zaměřit na rozvoz jídla. Náš věrný zákazník Richard chtěl proto nový web, kde by představil rekonstruovanou restauraci, ale hlavně pohodlně obsloužil zákazníky pomocí rozvozového e-shopu. Vyzkoušet jej můžete sami. Dobrou chuť.
realizováno 2021
Vážka: Prezentační web tradičního českého výrobku
Neexistuje známějších papírků. Vážkám jsme vytvořili strategii, komunikační koncept, redesign obalů a také web, který by prezentoval všechny výrobky a propojil je s novou kampaňovou komunikací. Ilustrace vhodně doplňují hlavní přínosy produktu nebo třeba výrobní proces. Předpokládaný termín spuštění webu: 1. 1. 2022.
realizováno 2021-2022