Zaujal vás kreativec?
Design služeb
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb
TruckAlliance – vytvoření produktového portfolia
TruckAlliance je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v ČR. Cílem spolupráce bylo navrhnout a připravit konkrétní služby pro klienty tak, aby odpovídaly jejich potřebám a byly pro ně srozumitelné. Realizováno prostřednictvím metodiky BRAVO CONSULTING Momenty pravdy.
realizováno 2011 – 2014
oXyShop – nový přístup ke klientům
oXyShop je česká společnost, která má pod jednou střechou 100+ expertů na e-commerce, kteří vám pomohou dělat úspěšně online business. Cílem spolupráce bylo analyzovat stávající přístup ke klientům a navrhnout změny v oblasti marketingu a poskytovaných služeb, které budou v souladu s novou strategií společnosti a očekáváním ze strany klientů.
realizováno 2018 – 2019
GPS chytrý monitoring vozidel – příprava uvedení nového produktu na trh
Hi Software Development byla v dané době IT společností, která měla zkušenosti s vývojem a provozováním systému pro GPS monitoring vozidel. Cílem spolupráce bylo zjistit, zda nově připravovaný produkt je v souladu s očekáváním zákazníků a připravený k uvedení na trh. Pomohli jsme klientovi udělat strategické rozhodnutí, které bylo podložené fakty.
realizováno 2014 - 2015
NOSME by Kateřina Šmejkalová
NOSME je plnící se sen návrhářky Kateřiny Šmejkalové. Někdejší závodní tanečnice vystudovala umění a brzy se jí podařilo navrhovat šaty tanečním mistryním. Cílem spolupráce bylo vytvořit základy strategie pro další rozvoj firmy, postavené na detailní znalosti stávajících a potenciálních zákazníků, jejich potřebách, očekáváních a emocích.
realizováno 2020
NEMO Report
NEMO Report umožňuje lidem rychle a pohodlně zjistit veškeré dostupné informace ke konkrétním nemovitostem online cestou. Na projektu NEMO Report jsme se podíleli formou strategických konzultací a projektového řízení s cílem připravit Lean Canvas, nadesignovat, vyvinout a otestovat MVP (Minimum Viable Product) a rozjet marketingové aktivity.
realizováno 2020
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
TruckAlliance – strategie a marketing (outsourcing)
TruckAlliance je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v ČR. Výhody TruckAlliance oceňují kromě dopravců také firmy, které vlastní či provozují více nákladních nebo osobních vozidel. Cílem spolupráce bylo definovat strategii firmy a nastartovat a řídit marketingové aktivity vedoucí k získávání nových klientů.
realizováno 2011 – 2014
oXyShop – marketing, strategie (interim management)
oXyShop je česká společnost, která má pod jednou střechou 100+ expertů na e-commerce, kteří vám pomohou dělat úspěšně online business. Cílem spolupráce bylo postavit nový marketingový tým a ten řídit do doby, než bude schopen efektivně fungovat. Součástí spolupráce byla také role tiskového mluvčího a koordinátora PR aktivit společnosti.
realizováno 2018 – 2019
AGRO Brno-Tuřany – outsourcing marketingového týmu
AGRO Brno-Tuřany je v mnoha ohledech výjimečnou společností. Nejen tím, že navazuje na dlouholetou a úspěšnou tradici svých předchůdců v oblasti zemědělské výroby, pěstování květin a okrasného školkařství. Cílem spolupráce bylo překlenout nedostatečné interní kapacity a řídit marketing společnosti, včetně kompletního zajištění realizace.
realizováno 2011 – 2016
GPS chytrý monitoring vozidel – marketingová strategie pro nový produkt
Hi Software Development byla v dané době IT společností, která měla zkušenosti s vývojem a provozováním systému pro GPS monitoring vozidel. Cílem spolupráce bylo připravit marketingovou strategii nového produktu pro jeho uvedení na trh. Díky našemu komplexnímu strategickém přístupu mohl klient přijmout rozhodnutí o dalším efektivním postupu.
realizováno 2014 - 2015
NOSME by Kateřina Šmejkalová
NOSME je plnící se sen návrhářky Kateřiny Šmejkalové. Někdejší závodní tanečnice vystudovala umění a brzy se jí podařilo navrhovat šaty tanečním mistryním. Spolupráce probíhala kombinovaně formou mentoringu a koučinku s cílem nalezení strategie rozvoje firmy, definování strategie značky a dalších aspektů pro úspěšné podnikání.
realizováno 2020