zpět na výpis
zpět na výpis

Ing. Barbora Hlávková

Online marketingová strategie

Klientům pomáhám s online marketingovými strategiemi pro získání jak B2B tak pro B2C zákazníky. Nastavuji a propojuji marketingové kanály tak, aby byly efektivní a vzájemně provázané. Pomáhám s nastavením komunikace. Prakticky nastavuji také výkonnostní kampaně, reklamu na Facebooku.

+420 773 750 076
bara.hlavkova@gmail.com

IČ: 05542031

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Marketingová strategie vstupu na nové trhy a mediální kampaně

Nastavení B2B komunikace napříč marketingovými kanály. Cílem bylo získat zákazníky i na zahraničních trzích. (Tvorba webových stránek, PPC kampaně, automatizace). Budování značky v rámci ČR na trhu B2C prostřednictvím mediálních online kampaní.

realizováno 2017*2019

Nastavení strategie online a offline komunikace

Spolupráce na uvedení společnosti na trh, základní pozice značky, SWOT analýza, analýza trhu, analýza konkurence. USP značky, archetyp značky. Nastavení a zvolení vhodných online kanálů pro získání nových distributorů a povědomí o značce.

realizováno 2020

Tvorba webové stránky a optimalizace pro vyhledavače

Tvorba webové stránky a optimalizace na zadaná klíčová slova klientem.

realizováno 2020

Zastřešení online marketingu

Spolupráce v rámci podpory propagace pobočky RE/MAX a jejich aktivit pro zviditelnění na internetu. Strategie pro získání potenciálních zákazníků, nábor nových pracovníků a nábor nemovitostí. Následná propagace nemovitostí.

realizováno 2019

Strategie pro rozvoj e-shopu Zlatého Slazení

Příprava a tvorba komunikace a strategie pro rozvoj e-shopu www.zlateslazeni.cz.

realizováno 2021

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Výkonnostní kampaně a tvorba obsahu

Nastavování PPC kampaní v rámci zahraničních regionů. Propagace B2C e-shopu prostřednictvím PPC na Sklik/Google ads/zbožových srovnávačích a Facebooku. Tvorba obsahového marketingu.

realizováno 2017/2019

Správa e-shopu a optimalizace pro vyhledavače

Tvorba obsahu pro e-shop, tak aby uživatelsky odpovídal poždavkům zákazníků. Zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání, díky tvorbě nových microsite.

realizováno 2015-2016

Nastavení komunikace značky při vstupu na trh

Tvorba základních propagačních materiálů pro představení a uvedení společnosti na trh. Nastavení online a realizace online komunikace pro oslovení nových partnerů. Spolupráce a marketingová podpora pro nové partnery, usnadnění jejich prezentace. Tvorba webových stránek pro partnery. Nastavení online kampaní.

realizováno 2019

Optimalizace pro vyhledavače

Optimalizace webové stránky na zadaná klíčová slova.

realizováno 2020

Zlaté Slazení - reklama pro e-shop B2C

Nastavení a optimalizace reklamy na sociálních sítích pro propagaci e-shopu výrobce Poctivých sirupů a Zlatého slazení. Správa sociálních sítí. Tvorba e-booku pro rozšiřování databáze, emailový marketing. Tvorba landing page pro kampaně.

realizováno 2021

Bára se aktivně podílela na práci online marketingu ve Fatře, kde se starala o propojování online marketingových kanálů. Vždy klade důraz na smysl, efektivitu a vyhodnocování kampaní. Každé své rozhodnutí podrobuje racionální kritice, aby efekt byl co nejvyšší. K problémům přistupuje jako k výzvě a hledá možná řešení a způsoby, jak je realizovat. Bára pro nás byla velkým přínosem a iniciátorem v rozpohybování online marketingu. Začala se aktivně věnovat sociálním sítím, založila firemní newsletter, podílela se na tvorbě nových webových stránek, vytvářela mediální kampaně tak, aby skutečně odpovídaly cílovým skupinám. Dokáže do projektu přinést vlastní iniciativu a názory. Pracuje samostatně

Bára se aktivně podílela na práci online marketingu ve Fatře, kde se starala…

Jiří Vaněk, Fatra a.s.

Přistupuje k online marketingu velmi profesionálně. Cením se její kreativity a nápadů, ke každému projektu přistupuje zodpovědně. Dokáže vidět dva kroky dopředu a přemýšlet nad online marketingem komplexně. Cením si naší spolupráce. Děkuji

Přistupuje k online marketingu velmi profesionálně. Cením se její…

Hana Drdlíčková, Zlatý klíč

Vše průběžně konzultujeme a vždy rychle reaguje na naše potřeby, které následně zahrnuje do našeho marketingu. Ochotně zapracovává připomínky k vytvořeným materiálům. Dokáže ochotně vysvětlit principy z online marketingu i lidem, pro které to není denní chleba.

Vše průběžně konzultujeme a vždy rychle reaguje na naše potřeby,…

Tomáš Pfeifer, ThermoWood domy

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno