Zaujal vás kreativec?
Design služeb
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb
Audit webu ⟹ Průzkum, uživatelské testování, UX review | ZŠ Šrámkova, Opava
Úspěch produktu či služby tkví v prožitku při jeho používání. I u školy se musí začít u lidí.| Takto jsme přistoupili k auditu webu ZŠ Šrámkova: uživatelské testování, průzkum mezi rodiči a UX review. Navíc s respektem k existujícím omezením klienta.| Výsledek? Zlepšila se přehlednost, snížil počet dotazů a zvýšila spokojenost cílovek webu.
realizováno 2015
Focus group ⟹ úprava názvu, prezentace a podstaty oborů | SOŠ a SOU Vocelova
Představa klienta: "Přejmenujeme obory, budou atraktivnější." | Naše řešení: zjistit skutečné postoje žáků ⟹ realizace focus group ⟹ rozhodnutí. | Výstup: nejen návrhy úpravy názvů, ale zejména pochopení vnímání oborů žáky a jejich statusová podstata, návrh vhodného způsobu prezentace a rozvoje studia jako služby.
realizováno 2016
Mystery shopping ⟹ Jak dále zlepšovat den otevřených dveří - opakovaný audit DOD | Střední škola mediální grafiky a tisku
Poprvé jsme audit dnů otevřených dveří klienta zpracovali v roce 2013. Klient na jeho základě upravil koncept dne otevřených dveří a postupně vylepšil zážitek, který si návštěvníci dne otevřených dveří ze školy odnášejí. Díky přínosným výsledkům auditu se letos klient rozhodl provést opakovaný audit dne otevřených dveří a posunout koncept svého dne otevřených dveří ještě dále.
realizováno 2013, 2016
Agys – anglické gymnázium Pardubice
Komplexní vytvoření značky soukromé školy, vytvoření nové vizuální identity, webu a nastavení akčních kroků o přesunu školy do prémiového segmentu.
realizováno 2018
Design komunikace na sociálních sítích pro školu
Vytvoření procesu, jak může malá škola spravovat sociální sítě v průběhu prázdnin, kdy nemá obsah ani personál.
realizováno 2019
Grafický design
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design
Copytext a grafika ⟹ Prezentační náborové letáky dle nového vizuálního stylu | SOŠ a SOU Polička
Nestačí pouze nové "logo a barvy" zhmotněné v korporátní identitě, je nutné je reálně aplikovat. Obal bez obsahu nepřesvědčí. Při úpravách poličských printů jsme si proto nedali záležet jen na vizuální podobě, ale i na obsahu. Nové letáky tak říkají právě to, co potřebuje uchazeč vědět (uživatelsky testováno), aby se pro školu rozhodl.
realizováno 2016
Framework pro školní weby ⟹ nový web školy | Zahradnická škola Kopidlno
Při jednom ze setkání jsme zjistili, že klient připravuje nový web. Průběžné výsledky však nebyly zcela přesvědčivé. Klient zastavil práce a dal nám plnou důvěru. Výsledkem je i přes omezený čas a rozpočet skutečně plnohodnotný a atraktivní prezentační web využívající nejmodernější web analytické nástroje. A vše zabralo jen pár týdnů.
realizováno 2016
Follow-Up ⟹ dopis vkládaný do pozvánky k příjimačkám | SŠEE Sokolnice
Follow-Up, běžná součást standardního obchodu, je ve školách téměř neznámý. Uchazeč navštíví v průměru jen 1,6 dnů otevřených dveří = přichází na školu, o které silně uvažuje. Když už si podá přihlášku, škola polevuje. Ale i zde je možné se odlišit ⟹ úřední lejstro jsme doplnili osobnějším sdělením a potvrdili uchazeči, jak nám o něj jde.
realizováno 2016
Více oborů ve vizuální identitě | SOŠ a SOU Polička
"Jak jednotně prezentovat různorodé obory v rámci prezentace?" To byla hlavní výzva, kterou jsme řešili při návrhu vizuální identity SOŠ a SOU Polička. Výsledná podoba (erb, zlatá barva, otevřená kniha) zohledňuje podstatu školy i historická fakta o královském městě Polička i řemeslech jako takových.
realizováno 2015
Vizuální identita zemědělské školy
Kombinací různých symbolů se podařilo docílit kompaktního loga, které je moderní, skvěle použitelné na všech aplikacích a hlavně skvěle vystihuje podstatu školy. Díky testování se žáky jsme si ověřili, že logo bude dobře přijato.
realizováno 2017
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
FB kampaň a microsite ⟹ zvýšení zájmu o VOŠ | Mills.cz
*Cíl*: zvýšení informovanosti o možnosti podání přihlášek na VOŠ do 30.10., více přihlášek *Zajímavost*: rychlost reakce (klient se ozval na poslední chvíli) a úspora oproti rozpočtu *Řešení*: analýza, strategie, kreativa, microsite, PPC kampaně. *Výsledek*: 30% ⇑ fanoušků, aktivní oslovování školy ⟹ spokojenost ⟹ objednávka nového webu
realizováno 2016
Strategie, kreativa, textace a implamentace ⟹ vylepšení dne otevřených dveří a jeho propagace | SŠEE Sokolnice
"Na web přijdou. Na den otevřených dveří méně. Co s tím?" = *Cíl*: zvýšit informovanost o dni otevřených dveří, zlepšit konverzi. Návštěvníci hned při vstupu vidí vrstvu překrývající web, registrují se na jízdu elektromobilem ⟹ registrace = kontakt, možnost komunikace a ve výsledku více návštěvníků.
realizováno 2015
Brand, vizuální identita a strategie implementace brandu | ZŠ Dělnická
I subjekty, které vynikají mezi konkurencí, musí pracovat na tom, aby si svou pozici dále udržovaly. Základní škola Dělnická z Karviné se rozhodla plnhodnotně budovat svůj brand. Na základě provedených analýz jsme se školou spolu vytvořili brandbook, na jehož základě jsem navrhli strategii a akční kroky brandingu a navrhli novou vizuální identitu
realizováno 2016
Analýza reputace ⟹ Návrhy na zlepšení, akční plán a proškolení | Podřipská škola
Díky důvěře Podřipské školy plynoucí z účasti na školeních jsme byli osloveni, abychom pomohli odhalit a posunout skutečnou reputaci školy. Na základě realizovaných průzkumů (rodiče, žáci, ředitelé ZŠ) jsme navrhli změny, proškolili zaměstnance a nasměrovali systém průběžných evaluací a práce s daty, který se promítl například i do webu školy.
realizováno 2015-2016
Průzkumy, analýzy, strategie, implementace ⟹ Lepší škola pro žáky, učitele i uchazeče | SOŠ a SOU Polička
Víme, že základem úspěchu není jen produkt, ale i to, jak je je uveden. Víme i to, že skvělý produkt bez dostatečné prezentace může upadnout v zapomnění. A když mluvíme o produktu, myslíme tím i službu. V Poličce na to myslí také. A i bez nás vytvořili řadu úspěnů. My jim je pomáháme prodat. A zlepšit školu vůči interním i externím aktérům.
realizováno 2015
Online marketing
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing
Zažij ticho
Pro Kapucínský řád jsme realizovali vytvoření strategie, webu a kampaně pro projekt Zažij ticho - https://www.zazijticho.cz/. Výsledkem je naplněný projekt na 6 měsíců dopředu.
realizováno 2022
Nábor řezníků na školu
Kampaně na Facebooku, Instagramu a Google pro propagaci landing page a nábor řezníků. Úspěšně.
realizováno 2020
Školení a konzultace ⟹ pomáháme k lepším výsledkům na Facebooku | Desítky škol napříč celým Českem
Školení "Facebook pro školy" má za cíl poskytnout školám potřebné know how o práci s Facebookem. Školení u řady škol přechází v konzultační činnost, případně přímou exekutivu.
realizováno 2011 - dosud
Náborová kampaň na facebooku ⟹ obsah, textace, strategie, implementace | SŠA Holice
Škola používá Facebook, ale dosahuje nedostatečných výsledků. | *Cíl*: zvýšit zájem o den otevřených dveří. ⟹ *Realizace* kampaně na prezentaci dne otevřených dveří. Návrh strategie, řízení propagace na Facebooku. Vyhodnocení. | *Výsledek?* Při srovnání událostí s naší podporou a bez ní nárůst o přihlášených na událost o 210 %
realizováno 2015
Školení, konzultace, strategie, reklamní kampaně ⟹ zlepšení prezentace na sociálních sítích |SOŠ a SOU Polička
Málo která škola umí se všemi výzvami facebook marketingu pracovat. Náš recept? Strategie, obsahový a redakční plán, proškolení, feedbacky, komunikace a kampaně k DOD. Fungovalo to! Meziroční posílení role Facebooku v propagaci DOD, vyšší interakce, aktivní zapojení žáků do dění na fanpage.
realizováno 2014-2016
Webdesign
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign
Mateřské centrum Karlovy Vary
Vytvoření webu pro Mateřské centrum Karlovy Vary.
realizováno 2022
Studuj na Vysočině
Vytvoření webu pro Kraj Vysočina, který má za cíl informovat o možnostech studia v Kraji Vysočina.
realizováno 2022
Web SOST Vranovská
Vytvoření komplexního webu pro střední školu na Slovensku.
realizováno 2022
Školení a konzultace ⟹ pomáháme k lepším webům | Desítky škol napříč celým Českem
Školení "Internetový marketing pro školy" má za cíl poskytnout školám znalosti s důrazem na výkonnost webů a obecně webdesign, tak aby školy byly rovnocenným partnerem svým dodavatelům digitálních produktů. Školení u řady škol přechází v konzultační činnost, případně přímou exekutivu.
realizováno 2011 - dosud
Uživatelský výzkum, protyp, obsahová strategie, texty, grafika, implementace ⟹ prezentační školní web | SOŠ a SOU Polička
Věděli jsme, že je nutné k webům škol přistoupit jinak: důraz na uchazeče, co nejkvalitnější UX, obsah i atraktivní vzhled, přívětivost na mobilních zařízeních, kvalitní redakční systém i prevence před proprietárním uzamčením. Běžný industry standard v komerční sféře, který zpřístupňujeme školám.
realizováno 2015-2016