Zaujal vás kreativec?
Architektura / interiérový design / design nábytku
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Architektura / interiérový design / design nábytku
DNA firmy vepsané do interiérů
Pro interiéry NOTINO, které získaly nejvyšší ocenění v soutěži Zasedačka roku 2017, jsme vytvořili originální interiérový koncept wallmarketingu. Při tvorbě designů jsme se inspirovali názvy a tvary kosmetických flakonů, ty jsme doplnili čistou typografií a nápaditými sayings. Grafické motivy podtrhují prostorové vyznění jednotlivých místností.
realizováno 2017
Zasedačky, které baví
V centrále společnosti Konica Minolta pojmenovali zasedačky různých velikostí po kultovních místech Japonska a po tradičních japonských symbolech. Připravili jsme koncept jemného walldesignu v duchu tradiční japonské kaligrafie, který dodává vnitřnímu prostoru pozitivní energii, japonské motivy na skleněných příčkách pak dodávají esprit chodbám.
realizováno 2018
Wallmarketing výrobních a prodejních středisek
Společnost Gumex, která se specializuje na dodávky hadic, těsnění, profilů a pryžových pásů pro průmyslové podniky. Ve střediscích v Praze, Strážnici a Brně jsme zrealizovali kompaktní Wallmarketing v prodejně, expedičním skladu a kancelářích. Wallmarketing usnadňuje a urychluje komunikaci s návštěvníky na prodejně i v samotné expedici.
realizováno 2022
Přejeme dobrou chuť
Restauraci a dětský koutek v obchodním centru IGY jsme dekorovali originálním designem. Na stěny, dělicí příčky i na obaly květináčů jsme umístili atraktivní dětské motivy a motivy s tématikou jídla. Wallmarketing, v souladu s architektonickým záměrem, citlivě dokresluje příjemnou atmosféru foodcourtu.
realizováno 2017
Firemní hodnoty denně na očích
Důležitým prvkem marketingu firmy jsou firemní hodnoty. Tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho lze dosáhnout? „SIX VALUES“ Konica Minolta jsme umístili do společných kancelářských prostor, všem šesti hodnotám jsme dali originální grafickou podobu a vybrali pro ně to nejlepší místo.
realizováno 2018
Film / video
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video
Sada videí pro VIP event
Videa neodmyslitelně patří k velkým eventům. Při příležitosti reopeningu autosalonu RENOCAR v Brně jsme připravili sadu videí pro koncept několika prezentačních stanovišť, jejichž ambasadory byly motoristické celebrity. Připravili jsme atraktivní opening spoty a medailonky osobností ve stejném designu.
realizováno 2017
Sada videí pro sociální sítě
Krátká animovaná videa pro společnost KPMG SK byla určena pro využití v online a na sociálních sítích. Jejich cílem bylo prezentovat společnost jako odborníka v oblasti startupů prostřednictvím atraktivní prezentace zajímavých informací získaných z výzkumu Startup Survey. O atraktivitě informací i provedení videí svědčí nebývale vysoká proklikovost
realizováno 2016
Firemní profil pro Ekom
Videoprofil společnosti Ekom prezentuje její filosofii a unikátní výrobky. Zpracovali jsme video od prvotního storyboardu přes kompletní grafiku až po animace včetně voiceoverů a jazykových mutací do slovenského, francouzského a anglického jazyka.
realizováno 2019
Eventová videa Královopolská slaví 130 let
K příležitosti velkolepé oslavy 130 let Královopolské jsme vytvořili několik eventových videí prezentujících nejzajímavější momenty, výrobky, technologie a milníky společnosti. Celkem vzniklo pět tematických videí, pro která jsme napsali scénář, dali jim grafickou podobu a zpracovali animace.
realizováno 2019
Reklamní spot na plátně
Pro komunikační kampaň společnosti Chiquita, která je partnerem filmu Já padouch 3, jsme připravili reklamní klip. Ten byl promítán v multikinech v reklamním bloku před filmem a byl také využíván v rámci aktivit na sociálních sítích. Cílem projektu bylo podpořit spotřebitelskou soutěž a zviditelnit partnerství společnosti a filmu.
realizováno 2017
Fotografie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Fotografie
Focení pro náborovou kampaň
Přitáhnout do KPMG nejlepší studenty a absolventy vysokých škol je cílem komplexní náborové kampaně, která vychází z námi navrženého kreativního konceptu. Na příbězích stávajících zaměstnanců prezentuje studentům možnost odstartovat úspěšnou profesní kariéru v KPMG. V rámci kampaně vzniklo focení hlavních tváří kampaně.
realizováno 2015
Produkty Lomax - součást života
V rámci redesignu produktových katalogů Lomax jsme realizovali exteriérové focení produktů spojených s kreativní ideou "Společně každý den". Focení mělo dvě roviny: lidé a produkt a detail produktů. Celá fotosada slouží ke každodenní reklamní práci s produkty i situacemi, kdy lidé s produkty pracují.
realizováno 2016
Fotosada pro náborovou kampaň
Focení zaměstnanců proběhlo pro účely náborové kampaně Hyundai Manufacturing Czech. Autentické prostředí skvěle dokresluje atmosféru ve společnosti. Primárně byly určeny pro HR webové stránky společnosti, následně byly využívány i v dalším tištěných materiálech (brožury, rollupy).
realizováno 2016
Image focení u obchodníka s ocelí
Focení pro společnost UnionOcel proběhlo v centrálním skladu a servisním centru v Kopřivnici. Téma fotografií jsou lidé a plechy. Fotografie jsou dlouhodobě využívány v rámci webových stránek společnosti, katalogů a propagačních materiálů. Výběr top fotografií byl také využitý v VIP obrazovém kalendáři.
realizováno 2022
Fotostory pro katalogy i kampaň
Proběhla dvě rozsáhlá focení ve spolupráci s brněnským fotografem Vladimírem Kivou Novotným. Jedno focení bylo interiérové a bylo určeno primárně pro použití v nových katalozích při příležitosti uvedení nového produktu. Druhé focení bylo exteriérové a fotografie jsou opakovaně využívány pro účely reklamních kampaní.
realizováno 2015
Grafický design
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design
Nová identita hotelu SEN
S velkou chutí a nasazením jsme přivedli na svět identitu hotelu SEN. Celkový dojem asociuje symboliku rovnováhy a lehce odkazuje na principy feng-šuej, s nimiž investor částečně pracoval při realizaci hotelu. Naším úkolem bylo nejen navrhnout elegantní a svébytný design, ale také ho ideově propojit s identitou a filozofií brněnského resortu Maximu
realizováno 2021
Dárkové hrací karty RUNECAST
Za finanční podpory programu KREATIVNÍ VOUCHERY vznikl originální projekt pro brněnský start-up Runecast, který zabývá vyhledáváním bezpečnostních hrozeb na virtuálních serverech. A právě chybové hlášky se staly inspirací pro unikátní ilustrace a grafiku hracích karet inspirovaných klasickou hrou Černý Petr, které slouží jako akviziční dárek.
realizováno 2020
Interní HR kampaň
Konica Minolta se rozhodla odstartovat dlouhodobý rozvojový program, v jehož rámci se zaměstnanci učí na inovačních projektech být lídry. Projekt bylo potřeba podpořit atraktivní interní kampaní. Kampaň obsahovala 4 fáze. Od welcome a info packu, přes samolepky s benefity, microsite, až po hodnotný balíček pro zaměstnance k práci.
realizováno 2019
Grafický design prémiových tiskovin
Luxusní tiskoviny společnosti USSPA získaly již nejedno ocenění za design. V rámci uvedení nové řady privátních SPA jsme vytvořili design tiskovin a propagačních materiálů. Cílem bylo originální řešení a nezaměnitelný styl. Kvalitu tiskovin podtrhuje použití neobvyklých materiálů a precizní tiskařské zpracování.
realizováno 2016
Nový vizuální styl Zdravá farma
Farma v Lesonicích na Vysočině produkuje prvotřídní české mléko a mléčné výrobky. A tyto výrobky si zaslouží prvotřídní a nápaditý design. Navrhli jsme logo, design nových obalů farmářských výrobků, prodejních míst i firemních prodejen. Nová originální identita je velmi slušivá a vymyká se běžným standardům na trhu.
realizováno 2018
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
Strategie pro podporu prodeje
Dlouhodobá marketingová strategie pro LOMAX, která napomáhá řešit nerovnoměrné zatížení výroby v průběhu roku. Připravili jsme 3 fázovou spotřebitelskou soutěž, která nabízí v různých fázích projektu možnost získat výrobky zdarma nebo se zvýhodněním až 25.000 Kč.
realizováno 2018
Strategie dlouhodobé komunikace
Od základu jsme postavili novou komunikační strategii BISNODE pro CZ a SK trh. Důmyslný a dobře pochopitelný prvek radaru na příležitosti a hrozby pokryl klientovy požadavky prezentovat BISNODE jako sebevědomou a dobře rozpoznatelnou značku. Následovala strategie pro mediální mix.
realizováno 2018
Strategie pro repositioning
Pro nového majitele portálu Aukro jsme připravili marketingovou strategii pro repositioning. Následně jsme podle nových pravidel nachystali kampaň zacílenou na navýšení předvánočních prodejů a na tvorbu virálního obsahu především pomocí videí. Kampaň zahrnovala vánoční soutěž, postavenou na principu vánočního wishlistu.
realizováno 2017
Strategie uvedení IT technologie na trh
Launch projekt pro společnost Konica Minolta, který představil odborné veřejnosti projekt Workplace Hub. Pomyslným startem rozsáhlé kampaně byly dva edukační eventy. Připravili jsme speciální direct mailing obsahující pozvánku s neviditelným písmem a UV baterku. Podobnou ideu jsme využili rovněž v interní edukační kampani.
realizováno 2018-2019
Rebranding jako součást inovační strategie
Společnost New Visit odstartovala inovace na všech frontách. Jedním z pilířů inovační strategie se stal rebranding značky a její rozdělení na 3 sub-brandy. Nepodstatnější novinkou je vstup do maloobchodního prodeje, a to otevřením shopu Garden Gallery, kde bude prodávat sortiment výrobků určených ke zvelebení a údržbě parků a zahrad.
realizováno 2021
Online marketing
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing
Výkonnostní kampaň Workplace Hub
Na podzim 2018 uvedla Konica Minolta na trh novou platformu Workplace Hub. Součástí rozsáhlé kampaně byla i online podpora a generování leadů pomocí platforem Display, Search, Remarketing, Facebook, LinkedIn a E-mailing. K dosažení nejlepších výsledků jsme v průběhu optimalizovali a přesouvali rozpočty do nejefektivnějších formátů a cílení.
realizováno 2019
Kampaň pro e-shop It´s my life
Online kampaň pro síť poradenských center It´s my life byla zaměřena na nový e-shop s vlastními produkty. V prvním měsíci jsme spustili pilotní část a sledovali tržby a rentabilitu. Kampaň přinesla skvělé výsledky a stále běží.
realizováno 2019
Správa Facebook page Chiquita ČR
Pro značku Chiquita jsme v roce 2014 rozjeli prostřednictvím facebookové stránky kontinuální online komunikaci v České republice. Od roku 2016 začala Chiquita řídit online aktivity z evropské centrály a Arkadia do konce roku 2017 spravovala českou stránku a realizovala všechny online kampaně ve spolupráci s centrálou.
realizováno 2014 - 2017
Renocar - Online kampaň
V rámci koncepčního strategického poradenství jsme pro Renocar zajišťovali kontinuální online kampaně včetně úprav landingpage webu i samostatných microsites s následným nasazením výkonnostních kampaní pro jednotlivé modely. Kromě vyšší návštěvnosti webových stránek bylo výsledkem především zvýšení poptávky po konkrétních modelech.
realizováno 2020
Taktická online kampaň Bisnode
Od základů jsme postavili novou komunikační strategii BISNODE pro CZ a SK trh. Důmyslný a dobře pochopitelný prvek radaru na příležitosti a hrozby se stal základem výkonnostní kampaně zaměřené na imprese. Pro komunikaci jsme využili platformy Search, Display a Facebook.
realizováno 2017
PR
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR
Veletržní prezentace jinak
Nový koncept prezentace v rámci strojírenského veletrhu jsme vytvořili pro společnost MUT Tubes. V pomyslnou výstavní expozici jsme na 1 den proměnili vyhlášenou restauraci Pavillon v centru Brna. Vytvořili jsme tak soukromý prostor, kde probíhaly v průběhu dne pracovní jednání a večer neobvyklá veletržní party.
realizováno 2022
Dodavatelský den ve výrobních prostorách
Přímo ve výrobě a za téměř plného provozu jsme realizovali Mezinárodní dodavatelský den pro strojírenskou firmu Walter. Uprostřed výrobní haly jsme postavili kompletní zázemí konferenční techniky včetně tlumočnických kabin, prostor pro auditorium i catering. Všichni dodavatelé se tak mohli seznámit s výrobou a zažít velmi netradiční den.
realizováno 2016
Roadshow Sika #stavtehlavou
Na podporu spotřebitelské soutěže #stavtehlavou jsme vytvořili koncept komunikace a během léta realizovali tříměsíční road show po celé republice. Výsledkem bylo doručení informací o soutěži spolu s věcným dárkem pro 4755 stavebníků. Výstupem je i detailní vyhodnocení včetně analýzy sítě staveb, spotřebitelského chování a obchodního potenciálu.
realizováno 2019
R&D Brno Opening
1. výzkumné a vývojové centrum v Evropě otevřela společnost Konica Minolta právě v Brně. Připravili jsme slavnostní otevření centra, symbolické přestřižení pásky proběhlo za účasti nejvyššího managementu KM, zástupců z řad brněnských univerzit a mnoha novinářů. Hosté měli možnost nahlédnout do zázemí a vyzkoušet si mnohé z vyvíjených technologií.
realizováno 2015
Královopolská slaví 130 let
V červnu 2019 jsme pro firmu KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s. zrealizovali velkolepou oslavu na klíč. Industriální prostor výrobní haly jsme proměnili v místo úžasného happeningu s množstvím excelentních účinkujících (mezi jinými zde exkluzivně vystoupil i Miro Žbirka) zakončeného famózní pyrotechnickou show.
realizováno 2019
Webdesign
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign
Web pro výkonnostní on-line projekt
Prestižní ocenění v soutěži Podnikové médium roka 2017 na Slovensku, a to 1. místo v kategorii Webové stránky a intranet získal web https://nasiludia.sk/. Připravili jsme jej pro náborovou kampaň KPMG SK. Jeho základem je prezentace příběhů svých stávajících zaměstnanců. Inspiruje uchazeče, aby poslali své CV a stali se součástí prestižního týmu.
realizováno 2018
Projektový web pro podporu prodeje
Webový portál společnosti Konica Minolta je zaměřený na osvětu prodeje tzv. dokumentových řešení. Je součástí interní osvětové kampaně zaměřené na zvýšení povědomí zaměstnanců o nabízených službách. Zpracovali jsme kreativní koncept projektu a vytvořili web v české a slovenské mutaci.
realizováno 2015
Web Vibes Spa
Web pro zcela novou značku privátních vířivek - Vibes Spa je komplexní prezentací produktů, ale také přínosů užívání spa pro tělo i duši. Kreativním záměrem bylo udělat vizuálně atraktivní a informačně hodnotnou prezentaci této evropské novinky. Celé webové řešení je postavené na šabloně Divi s maximálním využitím grafických prvků.
realizováno 2021
Náborový a informační portál
Web pro společnosti výrobce automobilů Hyundai slouží jako informační portál pro uchazeče o práci. Poskytuje přehledný návod, jak postupovat v případě zájmu o pracovní pozice a předkládá veškeré informace o firmě, zaměstnaneckých benefitech, skutečné inspirativní příběhy zaměstnanců a výběr aktuálních volných míst.
realizováno 2015-2019
Web pro on-line kampaň
Web vznikl jako srdce kampaně na podporu učňovského školství. Přehledně informuje a radí, jaké výhody přináší vyučení se řemeslu. Projekt praxí je spolufinancovaný z prostředků Evropské unie a Jihomoravského kraje. Vytvořili jsme jej pro Regionální hospodářskou komoru Brno jako součást mezinárodního projektu Learning by Doing.
realizováno 2018