Zaujal vás kreativec?
Design služeb
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb
Mezinárodní průzkum Pulse of Economy
Průzkum mezi vedoucími představiteli firem z 8 zemí střední a východní Evropy, zjišťující jejich názor na stav národních ekonomik a vyhlídky jejich společností. Spolupráce zahrnovala revizi dotazníku, zpracování analýz a přípravu podkladů k medializaci. Na jejím základě jsem byla oslovena KPMG CEE a od roku 2015 působila jako poradkyně pro region.
realizováno 2014, 2015, 2016, 2017
Strategie HR marketingu založená na několika typech průzkumu
Pro jednu z největších pojišťoven jsem realizovala hloubkové rozhovory mezi současnými zaměstanci, rozsáhlý desk research české i zahraniční konkurence včetně využití sekundárních dat (např. Atmoskop.cz) a průzkum mezi bývalými zaměstnanci. Získala jsem řadu podnětů pro HR oddělení i celé vedení společnosti a navrhla postup marketingových aktivit.
realizováno 2019-2020
Průzkum životního stylu jako podklad pro vznik oceněné mobilní aplikace
Jako spolupracovnice pražské PR agentury Focus Agency, vydavatele Marketing Journalu, jsem se podílela na realizaci průzkumu, díky kterému zadavatelé podrobně poznali životní styl české populace a na základě získaných dat vytvořili aplikaci Aktivně a zdravě, která byla společně s webem k projektu oceněna v soutěži Zlatý středník 2018.
realizováno 2018
Průzkum mezi uživateli open space (kreativní voucher 2016)
Předmětem spolupráce byl komplexní marketingový průzkum mezi pracovníky velkoprostorových kanceláří, kterým klient získal argumenty pro prodej / marketing svého produktu a jeho další rozvoj. Design průzkumu vznikl rešerší dostupných zdrojů o kancelářském prostředí, včetně existujících průzkumů i zahraničních studií, a řady rozhovorů se zadavatelem.
realizováno 2016
Průzkum využívání médií v průběhu týdně
S jednou z nejúspěšnějších obsahových agentur v ČR jsem pracovala na velkém průzkumu mapujícím, jak Češi v průběhu celého týdne přistupují k médiím: co poslouchají při sportu, kdo je jejich knižní hrdina nebo jestli se v dnešní době zvládnou soustředit jen na jedno médium. Data společnost využije k vytváření obsahových strategií pro svoje klienty.
realizováno 2018