zpět na výpis
zpět na výpis

Eva Kneblová

marketingová analytička a marketérka

Jednoduše? Pomáhám klientům s realizací průzkumů a praktickým využitím jejich výsledků.
Pracuji s webdesignéry i agenturami výkonnostního marketingu (například na dotazníkových šetřeních v rámci UX výzkumu), stejně jako pro klienty z výrobního, obchodního nebo finančního sektoru, kteří potřebují zjistit potenciál svého produktu, případně zákaznickou / zaměstnaneckou spokojenost. Na základě získaných dat pomáhám také s nastavením celého marketingu, nebo jeho částí, často se věnuji strategiím v HR (náborovém) marketingu.

+420 776 218 544
eva@marketacka.com
www.pruzkumnice.cz

IČ: 02362945

Design služeb

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb

Mezinárodní průzkum Pulse of Economy

Průzkum mezi vedoucími představiteli firem z 8 zemí střední a východní Evropy, zjišťující jejich názor na stav národních ekonomik a vyhlídky jejich společností. Spolupráce zahrnovala revizi dotazníku, zpracování analýz a přípravu podkladů k medializaci. Na jejím základě jsem byla oslovena KPMG CEE a od roku 2015 působila jako poradkyně pro region.

realizováno 2014, 2015, 2016, 2017

Strategie HR marketingu založená na několika typech průzkumu

Pro jednu z největších pojišťoven jsem realizovala hloubkové rozhovory mezi současnými zaměstanci, rozsáhlý desk research české i zahraniční konkurence včetně využití sekundárních dat (např. Atmoskop.cz) a průzkum mezi bývalými zaměstnanci. Získala jsem řadu podnětů pro HR oddělení i celé vedení společnosti a navrhla postup marketingových aktivit.

realizováno 2019-2020

Průzkum životního stylu jako podklad pro vznik oceněné mobilní aplikace

Jako spolupracovnice pražské PR agentury Focus Agency, vydavatele Marketing Journalu, jsem se podílela na realizaci průzkumu, díky kterému zadavatelé podrobně poznali životní styl české populace a na základě získaných dat vytvořili aplikaci Aktivně a zdravě, která byla společně s webem k projektu oceněna v soutěži Zlatý středník 2018.

realizováno 2018

Průzkum mezi uživateli open space (kreativní voucher 2016)

Předmětem spolupráce byl komplexní marketingový průzkum mezi pracovníky velkoprostorových kanceláří, kterým klient získal argumenty pro prodej / marketing svého produktu a jeho další rozvoj. Design průzkumu vznikl rešerší dostupných zdrojů o kancelářském prostředí, včetně existujících průzkumů i zahraničních studií, a řady rozhovorů se zadavatelem.

realizováno 2016

Průzkum využívání médií v průběhu týdně

S jednou z nejúspěšnějších obsahových agentur v ČR jsem pracovala na velkém průzkumu mapujícím, jak Češi v průběhu celého týdne přistupují k médiím: co poslouchají při sportu, kdo je jejich knižní hrdina nebo jestli se v dnešní době zvládnou soustředit jen na jedno médium. Data společnost využije k vytváření obsahových strategií pro svoje klienty.

realizováno 2018

Evu Kneblovou mohu směle zařadit mezi ty nejlepší spolupracovníky, se kterými jsem kdy pracoval. Její zodpovědnost za výsledek, pracovitost či zápal pro věc rozhodně nejsou běžnými charakteristikami dnešních manažerů. Výborné osobnostní charakteristiky navíc doplňuje vysokou mírou odbornosti a skvělými pracovními výsledky. Nejlepší výsledky podává tam, kde na sebe může vzít zodpovědnost a může pracovat kreativně.

Evu Kneblovou mohu směle zařadit mezi ty nejlepší spolupracovníky,…

Petr Fusek, Brand Brothers s.r.o., nyní výkonný ředitel B-inside s.r.o.

Eva působila v mém týmu marketingové komunikace necelý rok a měla na starosti náborový marketing a interní časopis. Využili jsme i její analytické schopnosti a zkušenosti z výzkumu trhu. Přes poměrně krátkou dobu spolupráce byla cenným a přínosným článkem. Oceňuji její samostatnost, nápaditost a viditelnou přidanou hodnotu, kterou jednotlivým projektům dodala, komplexní pohled na zadání a kvalitní realizaci. V současné době spolupracujeme na projektové bázi – Eva je naším externím konzultantem pro projekty z oblasti průzkumu trhu a analýzy. Kvalita dodaných vstupů a dodržení termínů jsou pro Evu samozřejmostí a pro nás kritériem pro dlouhodobou spolupráci.

Eva působila v mém týmu marketingové komunikace necelý rok a měla…

Kateřina Konečná, Marketing and Communications Senior Manager, KPMG Česká republika

Pretože som videl desiatky sfušovaných dotazníkov, tak som u pani markeťáčky (tečka com) využil mikroslužbu vytvárania dotazníkov pre moju firmu. Navrhol som si obecnú štruktúru otázok podľa mojich potrieb a pani Kneblová mi ich pomohla doladiť tak, aby boli jasné a dostal som na ne odpovede, ktoré potrebujem. Pretože aby ste sa dostali k informáciám, ktoré chcete, musíte vedieť ako sa spýtať - a to pani Kneblová vie. Komunikácia je vždy veľmi príjemná, včasná a prínosná. Pozitívne hodnotím aj veľmi dobré zapracovanie spätnej väzby odo mňa ako klienta. Výsledný dotazník tak zodpovedal presne mojim predstavám. Teším sa na ďalšiu spoluprácu.

Pretože som videl desiatky sfušovaných dotazníkov, tak som u pani markeťáčky…

Lukáš Úradníček, spolumajitel agentury GOOD MARKETING s.r.o.

Eva is very powerfull and reliable person. Her company was our supplier of a huge research on human habits and wellness in office spaces, which is now one and only powerfull tool for selling our products.
It is short time after the project had been finalized, but I am looking forward to working on the next one. Go on Eva :-)!

Eva is very powerfull and reliable person. Her company was our supplier…

Jaromír Popek, obchodní ředitel U1 s.r.o.

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno