Zaujal vás kreativec?
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
Internorm – Marketingová strategie
Pro klienta Internorm jsme po více než tři roky plánovali online marketingovou strategii napříč nástroji, od výkonnostních kampaní až po obsahový marketing na dedikovaném blogu.
realizováno 2020 – současnost
HUSKY – Tvorba brandové strategie
S klientem HUSKY jsme absolvovali rozsáhlý brandový výzkum, který posloužil jako základ pro tvorbu komunikačního manuálu i marketingové strategie.
realizováno 2021
KitchenAid - strategie přechodu pod brand Magnum Home
V roce 2022 jsme tvořili marketingovou strategii přechodu z e-shopu na doméně www.kitchenaid.cz pod nový brand Magnum Home. Strategie zahrnovala nejenom samotný "rebranding" e-shopu, ale i vytvoření celé nové komunikace značky Magnum Home.
realizováno 2022
Pro Bakof Group jsme nastavili tonalitu značky a vytvořili komunikační manuál
S klientem Bakof Group jsme společně nastavili komunikaci vycházející z jejich vlastní DNA. Pomohli jsme jim s ukotvením tonality a navrhli nový vizuál značky. Vše jsme podrobně rozepsali v komunikačním manuálu, takže je vše pečlivě zaznamenáno na jednom místě.
realizováno 2022 - současnost
Expanzní strategie flexumshop.cz na Maďarský trh
Realizovali jsme návrh strategie nového produktu flexumshop.hu pro maďarský trh. Šlo o lokalizaci webu, analýzu komunikace konkurence v Maďarsku, návrh strategie na Facebooku a Google Ads, kde probíhalo také testování textace směřující k optimálnímu výkonu. Prostřednictvím Smartlooku také testujeme reakce klientů na stávající produkt.
realizováno 2022 - současnost
Online marketing
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing
AZ Pneu – komplexní marketingová spolupráce
S AZ Pneu, které je jedním z největších prodejců pneumatik v ČR a na Slovensku, spolupracujeme na správě sociálních sítí včetně výkonnostních placených kampaní. Kontinuálně také spravujeme PPC kampaně v Sklik a Google Ads vč. tvorby kreativ, tvoříme obsah na web s ohledem na SEO, vystupujeme také jako konzultant pro úpravy na webu, analytiku atd.
realizováno 2015-2017
KitchenAid – komplexní marketingová spolupráce
Pro oficiálního distributora KitchenAid v ČR a SR několik let tvoříme komplexní online marketingovou strategii s cílem posílit brand v obou zemích. Spolupracujeme s gastro podniky jako Mlsná holka, Bar, který neexistuje, Jean Paul's a Cukrárna Kolbaba. Dále využíváme PPC kampaně, e-mailing, soutěže na Facebooku a texty vytvoření s ohledem na SEO.
realizováno 2019
LOMAX – Široká marketingová spolupráce
U klienta LOMAX spolupracujeme po kreativní, obsahové i výkonnostní stránce, a to celé zastřešujeme analytickým dohledem. Jsme také zkušenými partnery v byznysových otázkách. Naše spolupráce započala z kraje jejich 30. roku na trhu, takže společné téma celého marketingu dlouholetá tradice a široká paleta jejich produktů.
realizováno 2021 – současnost
Rozvíjíme značku JAF HOLZ v Česku i na Slovensku
Pro klienta JAF HOLZ s matkou v Rakousku děláme obsahový i výkonnostní marketing v Česku i na Slovensku.
realizováno 2021 – současnost
Pomáháme firmě IZOMAT dobývat internet
Za dobu, co spolupracujeme se stavebninami IZOMAT se jejich obrat z onlinu zvýšil čtyřnásobně. Jde o ukázku toho, že kombinace brandového pojetí obsahu a vyladěných výkonnostních kampaní přináší zasloužené obraty i v těžkých dobách. I využití olympijského influencera Jiřího Prskavce byla sázka na správnou kartu.
realizováno 2021 – současnost
Práce s texty
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty
Tvorba blogu pro Internorm
Již několikátým rokem pomocí blogu přibližujeme značku Internorm nejen koncovým zákazníkům, ale také partnerům z řad stavařů a architektů. S pomocí profesionálních copywriterů ve spolupráci s odborníky z řad Internormu připravujeme každý měsíc články, které přináší pravidelný nárůst organických uživatelů.
realizováno 2018 – 2022
Textace dvou e-shopů s kuchyňskými spotřebiči KitchenAid
Pro oficiálního českého distributora kuchyňských robotů KitchenAid jsme v roce 2020 tvořili texty pro e-shop. V roce 2022 jsme realizovali přechod pod úplně nový brand. Texty podtrhují filozofii značky a efektivně provádí uživatele bohatou nabídkou. Zásadní bylo skloubení silné tonality značky s požadavky na optimalizaci stránek pro vyhledávače.
realizováno 2020 – současnost
Tvorba blogů pro AZ Pneu
Pravidelný obsah pro klienta budujeme okolo témat, které zajímají jeho zákazníky a podporují tak prodej jeho zboží. Blogové články odpovídají na odborné otázky uživatelů a pomáhají budovat jejich vztah ke značce. U nejúspěšnějších článků dosahujeme min. míry okamžitého opuštění na úrovni 1,61 % a měsíční návštěvnost blogu přesahuje 16 000 návštěv.
realizováno 2015 – doposud
Blog pro značku HUSKY
Pro klienta HUSKY jsme připravili obsahovou strategii na jejich blog a vypracovali desítky obsáhlých článků plných inspirace, ale hlavně tipů a rad ohledně výběru produktů.
realizováno 2021/2022
Textace webu crypto projektu Probinex
V rámci realizace projektu Probinex jsme vytvářeli obsah pro hlavní web www.probinex.com. Jednalo se o úzce zaměřený technický copywriting popisující vznik české kryptoměnové burzy, přičemž musel být celý web srozumitelný i pro širokou veřejnost.
realizováno 2021/2022