zpět na výpis
zpět na výpis

In creative s.r.o.

Online marketing

Jsme digitální agentura z Brna a zabýváme se vším, čím lze v online prostoru pomoci značkám k růstu.

Jsme kreativní, umíme obsah i výkon a toto know-how dokážeme efektivně kombinovat. Našim klientům nastavíme ideální marketingovou strategii pro jejich byznys a pomáháme jim dosáhnout jejich cílů.

Stavíme na dobrých vztazích nejenom uvnitř firmy, ale budujeme silné vztahy i s našimi zákazníky. V oblasti marketingu je vzděláváme na školeních nebo v rámci marketingové akademie.

Zařaďte se mezi naše spokojené klienty i vy!

+420 777193533
denisa.stastna@increative.cz
www.increative.cz

IČ: 03356612

DIČ: CZ03356612

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Internorm – Marketingová strategie

Pro klienta Internorm jsme po více než tři roky plánovali online marketingovou strategii napříč nástroji, od výkonnostních kampaní až po obsahový marketing na dedikovaném blogu.

realizováno 2020 – současnost

HUSKY – Tvorba brandové strategie

S klientem HUSKY jsme absolvovali rozsáhlý brandový výzkum, který posloužil jako základ pro tvorbu komunikačního manuálu i marketingové strategie.

realizováno 2021

KitchenAid - strategie přechodu pod brand Magnum Home

V roce 2022 jsme tvořili marketingovou strategii přechodu z e-shopu na doméně www.kitchenaid.cz pod nový brand Magnum Home. Strategie zahrnovala nejenom samotný "rebranding" e-shopu, ale i vytvoření celé nové komunikace značky Magnum Home.

realizováno 2022

Pro Bakof Group jsme nastavili tonalitu značky a vytvořili komunikační manuál

S klientem Bakof Group jsme společně nastavili komunikaci vycházející z jejich vlastní DNA. Pomohli jsme jim s ukotvením tonality a navrhli nový vizuál značky. Vše jsme podrobně rozepsali v komunikačním manuálu, takže je vše pečlivě zaznamenáno na jednom místě.

realizováno 2022 - současnost

Expanzní strategie flexumshop.cz na Maďarský trh

Realizovali jsme návrh strategie nového produktu flexumshop.hu pro maďarský trh. Šlo o lokalizaci webu, analýzu komunikace konkurence v Maďarsku, návrh strategie na Facebooku a Google Ads, kde probíhalo také testování textace směřující k optimálnímu výkonu. Prostřednictvím Smartlooku také testujeme reakce klientů na stávající produkt.

realizováno 2022 - současnost

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

AZ Pneu – komplexní marketingová spolupráce

S AZ Pneu, které je jedním z největších prodejců pneumatik v ČR a na Slovensku, spolupracujeme na správě sociálních sítí včetně výkonnostních placených kampaní. Kontinuálně také spravujeme PPC kampaně v Sklik a Google Ads vč. tvorby kreativ, tvoříme obsah na web s ohledem na SEO, vystupujeme také jako konzultant pro úpravy na webu, analytiku atd.

realizováno 2015-2017

KitchenAid – komplexní marketingová spolupráce

Pro oficiálního distributora KitchenAid v ČR a SR několik let tvoříme komplexní online marketingovou strategii s cílem posílit brand v obou zemích. Spolupracujeme s gastro podniky jako Mlsná holka, Bar, který neexistuje, Jean Paul's a Cukrárna Kolbaba. Dále využíváme PPC kampaně, e-mailing, soutěže na Facebooku a texty vytvoření s ohledem na SEO.

realizováno 2019

LOMAX – Široká marketingová spolupráce

U klienta LOMAX spolupracujeme po kreativní, obsahové i výkonnostní stránce, a to celé zastřešujeme analytickým dohledem. Jsme také zkušenými partnery v byznysových otázkách. Naše spolupráce započala z kraje jejich 30. roku na trhu, takže společné téma celého marketingu dlouholetá tradice a široká paleta jejich produktů.

realizováno 2021 – současnost

Rozvíjíme značku JAF HOLZ v Česku i na Slovensku

Pro klienta JAF HOLZ s matkou v Rakousku děláme obsahový i výkonnostní marketing v Česku i na Slovensku.

realizováno 2021 – současnost

Pomáháme firmě IZOMAT dobývat internet

Za dobu, co spolupracujeme se stavebninami IZOMAT se jejich obrat z onlinu zvýšil čtyřnásobně. Jde o ukázku toho, že kombinace brandového pojetí obsahu a vyladěných výkonnostních kampaní přináší zasloužené obraty i v těžkých dobách. I využití olympijského influencera Jiřího Prskavce byla sázka na správnou kartu.

realizováno 2021 – současnost

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Tvorba blogu pro Internorm

Již několikátým rokem pomocí blogu přibližujeme značku Internorm nejen koncovým zákazníkům, ale také partnerům z řad stavařů a architektů. S pomocí profesionálních copywriterů ve spolupráci s odborníky z řad Internormu připravujeme každý měsíc články, které přináší pravidelný nárůst organických uživatelů.

realizováno 2018 – 2022

Textace dvou e-shopů s kuchyňskými spotřebiči KitchenAid

Pro oficiálního českého distributora kuchyňských robotů KitchenAid jsme v roce 2020 tvořili texty pro e-shop. V roce 2022 jsme realizovali přechod pod úplně nový brand. Texty podtrhují filozofii značky a efektivně provádí uživatele bohatou nabídkou. Zásadní bylo skloubení silné tonality značky s požadavky na optimalizaci stránek pro vyhledávače.

realizováno 2020 – současnost

Tvorba blogů pro AZ Pneu

Pravidelný obsah pro klienta budujeme okolo témat, které zajímají jeho zákazníky a podporují tak prodej jeho zboží. Blogové články odpovídají na odborné otázky uživatelů a pomáhají budovat jejich vztah ke značce. U nejúspěšnějších článků dosahujeme min. míry okamžitého opuštění na úrovni 1,61 % a měsíční návštěvnost blogu přesahuje 16 000 návštěv.

realizováno 2015 – doposud

Blog pro značku HUSKY

Pro klienta HUSKY jsme připravili obsahovou strategii na jejich blog a vypracovali desítky obsáhlých článků plných inspirace, ale hlavně tipů a rad ohledně výběru produktů.

realizováno 2021/2022

Textace webu crypto projektu Probinex

V rámci realizace projektu Probinex jsme vytvářeli obsah pro hlavní web www.probinex.com. Jednalo se o úzce zaměřený technický copywriting popisující vznik české kryptoměnové burzy, přičemž musel být celý web srozumitelný i pro širokou veřejnost.

realizováno 2021/2022

S In creative spolupracujeme více než šest roky a od začátku do teď se jejich profesionalita a vysoké pracovní nasazení nezměnilo. Umí najít skuliny a nedostatky a obratem je nahradí účinným řešením. Po důkladném vlastním rozboru zjistíte, že se vyplatí mít je po svém boku.

S In creative spolupracujeme více než šest roky a od začátku do teď…

AZ Pneu PRO CZ s.r.o. – Michaela Tajovská

In creative nás naučilo, že i náborové kampaně jde dělat výkonnostně. S využitím cílení na sociálních sítích se tak z našich náborových kampaní stala měřitelná a výkonnostní aktivita. Největší radost mám z toho, jak komplexně In creative uvažuje.

In creative nás naučilo, že i náborové kampaně jde dělat výkonnostně.…

McDonald's ČR spol. s r. o. – Eva Šimáková, HR Supervisor

In creative je skvěle sehraný tým, který se o naši společnost a značku KitchenAid stará bezvadně. Srší nápady, které reflektují aktuální dění na poli e-commerce. Jsem rád, že mohu být na palubě s lidmi, kteří jsou naladěni na stejnou vlnu, a v tom, co dělají, vidí smysl. Těším se na jejich další nápady a rady a především na spolupráci v roce 2021.

In creative je skvěle sehraný tým, který se o naši společnost a značku…

Oficiální distributor KitchenAid ® pro ČR a SR – Tomáš Vymazal

S agenturou In creative jsme nejprve začali spolupracovat na propagaci obsahu našich sociálních sítí. Po nějakém čase a vzájemném poznání jsme spolupráci rozšířili i na další oblasti online marketingu. Na jejich přístupu oceňuji především komplexnost pohledu na celý marketingový mix, množství nápadů a podnětů, způsoby vyhodnocení a profesionalitu. Pozitivně hodnotím také nastavený způsob komunikace a kooperaci s dalšími subjekty, které se na daných agendách podílejí.

S agenturou In creative jsme nejprve začali spolupracovat na propagaci…

HUSKY – Petr Alferi, Brand Manager

S agenturou In creative nás pojí první rok spolupráce a dnes mohu s jistotou říci, že jsme vybrali dobře.
Profesionální práce specialistů, servis, individuální přístup a komplexní pohled nás v online marketingu posunul zase o kus dál.
Těším se na další rozvoj.

S agenturou In creative nás pojí první rok spolupráce a dnes mohu s jistotou…

LOMAX – Petr Přichystal, manažer marketingu

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno