zpět na výpis
zpět na výpis

LESENSKY.CZ s.r.o.

Propojujeme PR a marketing

Firemní weby a microsity, marketingové analýzy a strategie, PR kampaně, obsah a kampaně na sociální sítě (Facebook, Twitter, LinkedIn), grafika, branding a korporátní design, content marketing a copywriting.

777474360
petr@lesensky.cz
www.lesensky.cz

IČ: 29373336

DIČ: CZ29373336

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Brand design pro Green Ways

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. Výrobky Green Ways patří k nejlepším produktům svého druhu na trhu. V marketingové i vizuální propagaci Green Ways proto vyzdvihujeme vztah k přírodě, ke zdraví a kvalitu produktů i osobních vztahů v "zelené komunitě".

realizováno 2017-2022

Corporate identity pro PR Gang

Navržení vizuální identity nového projektu od loga po webdesign. Kompletní referenci najdete na www.lesensky.cz/pr-gang-brand

realizováno 2016

Branding pro stylovou restauraci

Pro nově otevřenou stylovou restauraci Hospůdka U Rybníka jsme navrhli kompletní brand, aplikace a webové stránky. Podílele jsme se také na návrhu propagačních předmětů a přispěli nápady i k tvorbě interiéru restaurace.

realizováno 2022

Produktový design Dětského Ječmene Green Ways

Návrh a příprava designu nového produktu Dětský Ječmen Green Ways a marketingové aktivity spojené s představením nového produktu.

realizováno 2018-2019

Firemní časopis pro Aqualand Moravia

Zastřešení grafické (i obsahové) stránky magazínu Aqualandu Moravia, který vychází 3x ročně.

realizováno 2017

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Kompletní řešení marketingových aktivit pro Green Ways CZ, SK, PL i HU

Navržení dlouhodobé marketingové strategie na základě zpracované analýzy a kompletní outsourcing všech aktivit.

realizováno 2017-2022

PR 360 kampaň pro Chytré Líchy

Marketingová i komunikační podpora projektu Chytré Líchy. Vytvořili jsme vizuální styl a nastavili nástroje a komunikační kanály. Jednalo se především o přípravu webu, PR a tvorbu obsahu a správu sociálních sítí, včetně sponzorovaných příspěvků.

realizováno 2020 - 2021

Strategie komunikace pro Dvůr Králové nad Labem

Hloubková analýza komunikace města Dvůr Králové nad Labem. Z té následně vycházely další strategie, především strategie komunikace a návrh nového brandu a vizuální komunikace města.

realizováno 2022

Návrh marketingové strategie pro společnost BORGA CZ, SK, AT

Vytvoření marketingové strategie, outsourcing všech základních marketingových činností.

realizováno 2015-2022

Marketing pro OC Novo Plaza: Rebrand v časech pandemie

Pro pražské obchodní centrum jsme připravili marketingovou podporu rebrandu a zajistili rozjezd nové vizuální komunikace. Naším úkolem bylo také oživit korporátní identitu, rozvinout ji do kampaní a představit ji zákazníkům.

realizováno 2020 - 2021

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Podpora vstupu Ouick Stop Car na český trh

Pro franšízovou síť autoservisů jsme navrhli marketingovou strategii vstupu na trh. Spolupráce obsahuje branding, marketing, PR, tvorbu webových stránek a eventy.

realizováno 2022

Tvorba webu společnosti Intezze

Web jsme navrhovali od původní myšlenky přes UX a grafiku až po finální programování. Kompletně v naší režii vznikaly i webové texty, velká část fotografií a všechny vizualizace sluchátek v podobě 3D renderů. Výsledkem je moderní a designově neotřelý web, který skvěle reprezentuje a prodává mladou progresivní značku sluchátek.

realizováno 2020

Nový web pro PR AKADEMII

PR Akademie je vzdělávací centrum agentury Lesensky.cz, která je členem APRA, RHK Brno a tvůrcem úspěšného konceptu PR 360®. Centrum nabízí kurzy public relations, marketingu a managementu.

realizováno 2018

Řešení online marketingových kampaní a content marketingu ENBRA

Návrh strategie online marketingové kampaně, outsourcing všech potřebných činností.

realizováno 2012-2021

Marketing pro OC Novo Plaza: Rebrand v časech pandemie

Pro pražské obchodní centrum jsme připravili marketingovou podporu rebrandu a zajistili rozjezd nové vizuální komunikace. Naším úkolem bylo také oživit korporátní identitu, rozvinout ji do kampaní a představit ji zákazníkům.

realizováno 2020 - 2021

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

PR aktivity pro společnost E.ON

Aktuálně zajišťujeme mediální a marketingovou kampaň pro projekt ACON. V rámci aktivit realizujeme mediální servis, správu sociálních sítí a další aktivity.

realizováno 2014-2022

PR aktivity pro společnost dm drogerie markt

Dlouhodobá spolupráce s lídrem trhu. Komplexní zajištění mediálního servisu. Příprava tiskových materiálů, komunikace s novináři, zajištění produktových tipů v médiích a další související aktivity.

realizováno 2020 - 2022

PR aktivity pro Kofolu

Pro nejznámější československý nápoj Kofola zajišťujeme lifestylovou mediální podporu. Spolupráce zahrnuje přípravu tiskových zpráv, produktových tipů a dalších podkladů pro novináře.

realizováno 2021

PR pro Technické sítě Brno

Mediální servis pro Technické sítě Brno, zaměřený jak na regionální, tak i na celostátní média.

realizováno 2021-2022

PR aktivity pro REPROMEDA

Budování značky a pozice v očích médií i veřejnosti. Zajištění PR služeb zejména na bázi Media Relations, připravujeme relevantní a zajímavé tiskové materiály a poskytujeme odborné poradenství v oblasti Public Relations.

realizováno 2019 - 2022

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Webové stránky pro LOMAX

Pro klienta jsme navrhli moderní web, který podporuje prodeje a skvěle jej reprezentuje pro B2B i B2C segment. Webové stránky získaly 1. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Firemní web.

realizováno 2021-2022

Nový web pro DPMB

Pro DPMB jsme vytvořili nový web, který je modernější a zároveň přívětivější pro uživatele. Web obsahuje kompletní informace o jízdních řádech, cenách jízdného, mimořádných událostech v provozu i výlukách, a to v nové přehlednější podobě.

realizováno 2022

Nový web a e-shop pro nápoj vítězů – Erebos drink

Web jsme navrhovali kompletně od UX přes grafiku až po finální programátorské řešení, postavené na otevřeném systému Drupal Commerce. Výsledkem je robustní, plně responzivní webová prezentace s moderním designem a e-shopovým řešením, která odpovídá novému brand designu a tomu, jak klient chce prezentovat své nové produkty.

realizováno 2020

Web pro Chytré Líchy

Naše úloha byla pomoci tomuto projektu marketingově i komunikačně. Nezbytné bylo vytvořit projektu vizuální styl a nastavit nástroje a komunikační kanály, se kterými bychom pracovali po dobu následujících 18 měsíců. Jednalo se především o přípravu webu, PR a tvorbu obsahu a správu sociálních sítí, včetně sponzorovaných příspěvků.

realizováno 2021

Webové stránky pro dodavatele fotovoltaických řešení SOLSOL

Webové stránky pro jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů řešení solárních elektráren vznikly na míru a v rekordním čase 30 dní.

realizováno 2019

S agenturou Lesensky.cz spolupracujeme na českém, slovenském a maďarském trhu. S výsledky jsme velice spokojeni.

S agenturou Lesensky.cz spolupracujeme na českém, slovenském a maďarském…

Michal Tůma, INVIA.CZ

V agentuře Lesenky.cz jsme našli odborného partnera, na kterém oceňujeme rychlou a zároveň příjemnou komunikaci. Jsme rádi, že jsme ve výběrovém řízení vybrali zrovna takto.

V agentuře Lesenky.cz jsme našli odborného partnera, na kterém oceňujeme…

Marta Pernicová, ZKL GROUP

Agentura Lesensky.cz nás přesvědčila především svým koncepčním přístupem, kvalitním týmem odborníků a znalostí našeho, poměrně specifického, oboru.

Agentura Lesensky.cz nás přesvědčila především svým koncepčním…

Alena Pudilová, E.ON

S agenturou jsme během několika dnů vytvořili kampaň, jejíž dosah v médiích nás příjemně překvapil. Ceníme si rychlou komunikaci a schopnost okamžitě reagovat.

S agenturou jsme během několika dnů vytvořili kampaň, jejíž dosah…

Jiří Peroutka, dm drogerie markt

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno