zpět na výpis
zpět na výpis

MEDIA AGE s.r.o.

Jsme Media Age – komunikační agentura. Vše, co děláme, děláme proto, abychom pomohli svým klientům stát se leadery trhu. A tuto pozici si udržet.

U dobré kávy spolu probereme, co pro vás můžeme udělat:

GRAFICKÝ DESIGN- O podmanivý a hravý design kampaní se v Media Age stará tým grafiků s obrovským uměleckým citem. Jejich mantrou je preciznost a smysl pro detail.

BRAND BUILDING - Je libo nové logo, tagline nebo byste rovnou raději celý grafický manuál? Vypravujeme váš příběh.

STRATEGII KAMPANÍ - Máme zvláštní zálibu. Rádi chroupáme data, do aleluja se vyptáváme a zkoumáme cílové skupiny. Kreativa bez pořádné strategie totiž vždy kulhá na obě nohy.

OBSAHOVÝ MARKETING - Člověk sdílí příběhy odnepaměti. Navazujeme na tradici těch nejlepších vypravěčů a vytváříme texty i audio-vizuální obsah, který lidi baví a šíří se sám.

PUBLIC RELATIONS - Mnoho z nás pracovalo v médiích, a tak víme, jak novináři, reportéři i šéfredaktoři uvažují. Můžete si být jisti, že s naší pomocí jejich pozornosti neuniknete.

TVORBU MAGAZÍNŮ - Rádi je čteme a ještě raději redigujeme. Z naší dílny pochází řada korporátních a fashion magazínů.

ONLINE MARKETING - K reklamě v digitálním prostředí přistupujeme tak, abychom pro vás vždy dosáhli co nejvyššího zásahu a konverzí. Umíme zaujmout a motivovat k akci.

WEB DESIGN - Připravíme stránky, které návštěvníky okouzlí nejen originálním designem, ale i přehledností a uživatelskou přívětivostí. Díky SEO je také nikdo nemine!

AKTIVACE A EVENTY – Chcete, aby lidé získali s vaší značkou osobní zkušenost? Řešením může být kontaktní kampaň, event nebo aktivace v čistě digitálním prostředí.

MEDIÁLNÍ PLÁNOVÁNÍ – Namíchat správný mediální koktejl je alchymie. Naši plánovači vám díky analýze cílových skupin, mediálního trhu a vašich potřeb vyberou nejlepší mix.

+420 774 771 136
blazek@mediaage.cz
www.mediaage.cz

IČ: 26977958

DIČ: CZ26977958

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Komunikační kampaň 2020/2021 – uchazeči o studium

Emoce prodávají. I univerzity. Na emocích jsme postavili hlavní image video i celou komunikační kampaň, která se dostala na shortlist Effie Awards 2020. Vytvořili jsme výzvu zvanou #MUNICHALLENGE a pomohli po letech zvednout počet přihlášek na MUNI.

realizováno 2022

Čas přepsat pravidla - Brno

V Brně přišel čas přepsat pravidla. Pravidla o tom, že dovolenou si s dětmi neužiješ nebo že koukat na sochy je nuda. Právě o tom je dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně a také tři spoty, které jsme pro ni navrhli a vyrobili.

realizováno 2020

Čas přepsat pravidla - Jižní Morava

V rámci kampaně na podporu cestovního ruchu jsme do dvou image spotů dostali jihomoravské slunce, krásnou přírodu i pohostinnost. Ačkoliv myšlenka přepisování pravidel je shodná s kampaní Brna, podařilo se nám zachovat jedinečnou atmosféru tohoto regionu, a obě kampaně tak od sebe dostatečně odlišit.

realizováno 2020

Gourmet Jižní Morava

Jak chutná jižní Morava? Pomohli jsme vybrat odbornou porotu a ta zase nejlepší kulinářské podniky na jižní Moravě. Shelley Rubenstein z The Independent nebo třeba odborník na víno Jean-Baptiste Ancelot se stali ambasadory celého projektu a o svých zážitcích z jižní Moravy promluvili v hlavním kampaňovém videu.

realizováno 2018

Wienerberger POŘÁDNĚ

Jak stavět POŘÁDNĚ se dozvíte v TV spotu, který stejně jako společnost Wienerberger reprezentuje kvalitní, lokální řešení s úctou k přírodě a hodnotě kvalitních materiálů pro stavbu domů.

realizováno 2022

Fotografie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Fotografie

#Připrav Brno

Jak připravit Brno na klimatickou změnu? Především s nadsázkou a humorem. Kampaňové vizuály proto pracují jak s pozitivní, děkovnou variantou, tak s kladením nepříjemných otázek. Videem, které občany neotřele vyzývá k šetření vodou i energiemi, provází stand-up komička Adéla Elbel.

realizováno 2020

Tematický průvodce

Co všechno se dá vidět a zažít v Jihomoravském kraji? To nejlákavější představuje tematický průvodce Zažijte Jižní Moravu, kde významnou roli hrají fotografie doplněné o dvojjazyčné texty a infografiky. Žádná záplava dat, zprostředkováváme především atmosféru.

realizováno 2018

Magazíny GVB

Pro Galerii Vaňkovka Brno jsme dlouhodobě vytvářeli magazín s lifestylovým i reklamním obsahem a nabídkou akcí a slev. V naší režii byly kompletní editorské práce, psaní a focení obsahu, komunikace s inzerenty i příprava finální grafiky.

realizováno 2013–2018

Aqualand Moravia

Když Aqualand Moravia otevíral, byli jsme u toho, abychom připravili zahajovací kampaň. Dlouhodobě jsme pak zajišťovali scénáře a realizace focení vizuálů pro jednotlivé cílové skupiny a zodpovídali jsme za udržení jednotné image brandu napříč komunikačními kanály.

realizováno 2013–2016

Gumotex

S Gumotexem, naším největším výrobcem gumových člunů, raftů, kánoí a kajaků, jsme byli na jedné vlně, ať už při focení klíčových vizuálu na Brněnské přehradě nebo při vytváření komunikační kampaně všech vodáckých dobrodružství v tiskovinách, PR a na sociálních sítích.

realizováno 2015–2020

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Vizuální styl nákupního centra Olympia Brno

Ikonické růžové „Óčko“ udělalo z Olympie královnu brand recognition. Nemělo ale zůstat jen u 3D modelu, náš nápad jsme v novějších návrzích posunuli dál. Po dobu 7 let jsme pro Olympii nastavovali branding a strategii a starali se o obsahové i produkční pojetí kampaní včetně organizace eventů, tvorby rádiových spotů apod.

realizováno 2011–2018

Kam kráčíš, Brno? II.

Pro druhý ročník festivalu Kam kráčíš, Brno? jsme navrhli, jak vizuálně zpracovat téma rozvoje města a stáli jsme také za grafickým zpracováním outdoorové části výstavy včetně instalace nestandardních rozměrů.

realizováno 2020

Science slam

Velká věda začíná malými citoslovci. Aha! Právě na tomto principu jsme vystavěli vizuální styl projektu Science Slam Masarykovy univerzity. Jednoduché, jasné a přímé sdělení zkrátka nelze přehlédnout. Wow! A takhle se popularizuje věda.

realizováno 2018–2019

Ryba na talíř

Projekt Ryba na talíři Státního zemědělského intervenčního fondu měl širokou veřejnost přesvědčit o tom, že sladkovodní ryby jsou pro ni dobré. Nám se do vítězných vizuálů podařilo dostat i další, lákavější sdělení – že sladkovodní ryby jsou dobré.

realizováno 2018

30 let svobody

Oslava 30 let svobody nám dala příležitost vytvořit Velký slovník totality a připomenout lidem slova, která stejně jako totalita zmizela z našich životů. Bony, vekslák nebo třeba mánička. Typografické vizuály ve svěžím retro stylu jsme dostali mezi lidi po celém Brně a postarali jsme se, aby zaujaly na první pohled.

realizováno 2019

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Měníme Olomouc

Každý občan má právo vědět, co v jeho městě děje a chystá. Pro město Olomouc jsme proto připravili strategii značky Měníme Olomouc a přehledný brand manuál, kde stanovujeme mimo jiné výchozí archetypy, jednotnou tonalitu a vizuální styl.

realizováno 2020

Propagace BIO potravin

Pro Státní zemědělský intervenční fond jsme navrhli komunikační strategii, která dokáže jak budovat pozitivní image biopotravin, tak i edukovat spotřebitele a komunikovat přínos ekologického zemědělství, biokvality produktů a tradičních postupů výroby.

realizováno 2018–2020

SIMUlační centrum

Pro Simulační centrum lékařské fakulty MUNI jsme vytvořili komunikační strategii, která oslovuje jak studenty a uchazeče, tak i pedagogy. Týká se nejen prezentace nového unikátního projektu navenek, ale i interní komunikace v rámci pracoviště, a tak pomáhá cílovým skupinám identifikovat se s projektem a přijmout nové principy výuky.

realizováno 2019–2020

OP Rybářství

Aby se více potenciální zájemců dozvědělo o Operačním programu Rybářství Ministerstva zemědělství a začalo jen využívat, navrhli jsme komunikační strategii pro aktivní, vstřícnou a transparentní komunikaci s cílovou skupinou. Klíčové bylo zohlednění emoční fáze komunikačního procesu a mimo jiné také úprava webové platformy.

realizováno 2018–2020

Digitální brblina

Komunikační strategie, návrh řešení vizuální identity a realizace 6 měs. OOH, online a PR kampaně pro brand awareness.

realizováno 2021/2022

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Brno, co není

Na začátku byla výzva, jak povědět Brňákům o strategických projektech města stravitelnou formou. Na konci vznikla kampaň oceněná dvěma zlaty z IMC Czech Awards a jedním bronzem z IMC European Awards. A mezitím? Šifrovací hry, soutěže a ztřeštěné vizuály, kde hlavní roli hrály koláže a proslulá brněnská nadsázka.

realizováno 2018

Kopeme za Brno

Už je to zase rozkopané? Díky projektu Kopeme za Brno ale vždy víte kde, proč a na jak dlouho. O dopravních uzavírkách a rekonstrukcích informujeme jednoduše a s humorem.

realizováno 2017–2020

Dáme na vás - participativní rozpočet

Pro projekt participativního rozpočtu města Brna jsme vytvořili sérii vizuálů, kde figurují ti nejpovolanější z povolaných – navrhovatelé úspěšných projektů z minulých let. Kdo jiný by měl Brňany přesvědčit, aby kašlali na pochyby a navrhli projekt pro Brno?

realizováno 2020

Truestory

Dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně byla o přepisování pravidel. Pravidel o tom, že Brno stačí vidět jenom jednou nebo že dovolenou s dětmi si neužiješ. Celou myšlenku podpořilo zapojení influencerů a místních podniků, které vedlo i ke zvýšení počtu fanoušků na Instagramu klienta o téměř 50 %.

realizováno 2020

#munichallenge

Už druhý rok připravujeme uchazečskou kampaň #MUNICHALLENGE pro Masarykovu univerzitu. První ročník byl v onlinu sice jen o dvou modelech, ale zato stovkách emocí. Kampaň zaujala a dostala se i na shortlist Effie Awards 2020. Druhý ročník získal nový rozměr díky skutečným studentům, kteří ví, jak se poprat s výzvou a užít si svou cestu na MUNI.

realizováno 2019–2020

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

90 let BVV

Oslavy 90 let Výstaviště Brno si žádaly něco extra. Realizovali jsme proto stránky www.vystaviste90.cz, které fungují jako interaktivní časová osa a připomínají nejzajímavější momenty z historie areálu. Přestože celý koncept je moderní a jednoduchý, součástí webu jsou i dobové fotografie a novinové články.

realizováno 2018

Dny elektronové mikroskopie

Do světa elektronové mikroskopie dává nahlédnout web www.dem.brno.cz, jehož grafický návrh vzešel z naší dílny. Primárně se jedná o platformu pro každoroční akci Dny elektronové mikroskopie (DEM), konanou statutárním městem Brnem ve spolupráci s Jihomoravským krajem.

realizováno 2020

Rhea stáj

Na poli webdesignu umíme vzít za opratě, jako jsme to předvedli tvorbou webových stránek www.rhea-staj.cz pro Stáj Rhea Dešná. Nový vzhled odráží prestiž soukromé stáje a přehledně vás provede profily koní i vozatajů.

realizováno 2019

155 let Vaňkovky v Brně

Jsme nejen organizátory velkolepé oslavy 15(5). narozenin Vaňkovky, ale stojíme také za speciálním narozeninovým webem www.narozeninyvankovka.cz. Za dodržení image linky celé akce zde shrnujeme osudy Vaňkovky, uvádíme aktuální program a otevíráme prostor i pro online soutěže a kvízy.

realizováno 2020

Damaškové

Tradičnímu českému výrobci bytového textilu jsme pomohli s repositioningem značky a vrhli se kampaň, která měla lidi naučit kupovat kvalitní damaškové povlečení. Za tímto účelem vznikla také speciální microsite.

realizováno 2017

Agentuře Media Age jsme svěřili kompletní vytvoření nového korporátního webu, od focení, grafiky, přes texty až po kódování a finální spuštění. S výsledkem jsme nadmíru spokojeni. Proto jsme dále poptali i tvorbu nového firemního taglinu, aktivity v oblasti corporate social responsibility a charity.

Agentuře Media Age jsme svěřili kompletní vytvoření nového korporátního…

Ladislav Burián, jednatel společnosti CONTIN s.r.o.

Media Age s.r.o. je agentura, která nám kromě úkonů v oblasti grafického designu (zpracovávání klíčových vizuálů, katalogů a dalších propagačních materiálů) poskytuje i konzultace v oblasti marketingové strategie, zajišťuje PR komunikaci a stará se o náš facebookový profil. V současné době zpracováváme novou podobu internetových stránek. S Media Age máme velmi dobré vztahy a naší spolupráce si velmi ceníme.

Media Age s.r.o. je agentura, která nám kromě úkonů v oblasti grafického…

Irena Hornychová, marketing manažer Veba Home Textile

Agentura Media Age nám poskytuje služby v oblasti marketingu a reklamy. Komunikujeme spolu na každodenní bázi a troufáme si tvrdit, že naše spolupráce funguje velmi dobře. Agentura pro nás zajišťuje strategie, nové kampaně, uvedení produktů na trh. Spolupracovali jsme spolu na vývoji nových internetových stránek a e-shopu. Připravují pro nás grafiku, eventy, soutěže, reklamní předměty a textový obsah včetně článků a vedení komunikace na sociálních sítích (Facebook a Instagram).

Agentura Media Age nám poskytuje služby v oblasti marketingu a reklamy.…

Lucie Kadlecová, ředitelka marketingu skupiny OZ3, Gumotex a.s.

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno