Zaujal vás kreativec?
Film / video
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video
Komunikační kampaň 2020/2021 – uchazeči o studium
Emoce prodávají. I univerzity. Na emocích jsme postavili hlavní image video i celou komunikační kampaň, která se dostala na shortlist Effie Awards 2020. Vytvořili jsme výzvu zvanou #MUNICHALLENGE a pomohli po letech zvednout počet přihlášek na MUNI.
realizováno 2022
Čas přepsat pravidla - Brno
V Brně přišel čas přepsat pravidla. Pravidla o tom, že dovolenou si s dětmi neužiješ nebo že koukat na sochy je nuda. Právě o tom je dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně a také tři spoty, které jsme pro ni navrhli a vyrobili.
realizováno 2020
Čas přepsat pravidla - Jižní Morava
V rámci kampaně na podporu cestovního ruchu jsme do dvou image spotů dostali jihomoravské slunce, krásnou přírodu i pohostinnost. Ačkoliv myšlenka přepisování pravidel je shodná s kampaní Brna, podařilo se nám zachovat jedinečnou atmosféru tohoto regionu, a obě kampaně tak od sebe dostatečně odlišit.
realizováno 2020
Gourmet Jižní Morava
Jak chutná jižní Morava? Pomohli jsme vybrat odbornou porotu a ta zase nejlepší kulinářské podniky na jižní Moravě. Shelley Rubenstein z The Independent nebo třeba odborník na víno Jean-Baptiste Ancelot se stali ambasadory celého projektu a o svých zážitcích z jižní Moravy promluvili v hlavním kampaňovém videu.
realizováno 2018
Wienerberger POŘÁDNĚ
Jak stavět POŘÁDNĚ se dozvíte v TV spotu, který stejně jako společnost Wienerberger reprezentuje kvalitní, lokální řešení s úctou k přírodě a hodnotě kvalitních materiálů pro stavbu domů.
realizováno 2022
Fotografie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Fotografie
#Připrav Brno
Jak připravit Brno na klimatickou změnu? Především s nadsázkou a humorem. Kampaňové vizuály proto pracují jak s pozitivní, děkovnou variantou, tak s kladením nepříjemných otázek. Videem, které občany neotřele vyzývá k šetření vodou i energiemi, provází stand-up komička Adéla Elbel.
realizováno 2020
Tematický průvodce
Co všechno se dá vidět a zažít v Jihomoravském kraji? To nejlákavější představuje tematický průvodce Zažijte Jižní Moravu, kde významnou roli hrají fotografie doplněné o dvojjazyčné texty a infografiky. Žádná záplava dat, zprostředkováváme především atmosféru.
realizováno 2018
Magazíny GVB
Pro Galerii Vaňkovka Brno jsme dlouhodobě vytvářeli magazín s lifestylovým i reklamním obsahem a nabídkou akcí a slev. V naší režii byly kompletní editorské práce, psaní a focení obsahu, komunikace s inzerenty i příprava finální grafiky.
realizováno 2013–2018
Aqualand Moravia
Když Aqualand Moravia otevíral, byli jsme u toho, abychom připravili zahajovací kampaň. Dlouhodobě jsme pak zajišťovali scénáře a realizace focení vizuálů pro jednotlivé cílové skupiny a zodpovídali jsme za udržení jednotné image brandu napříč komunikačními kanály.
realizováno 2013–2016
Gumotex
S Gumotexem, naším největším výrobcem gumových člunů, raftů, kánoí a kajaků, jsme byli na jedné vlně, ať už při focení klíčových vizuálu na Brněnské přehradě nebo při vytváření komunikační kampaně všech vodáckých dobrodružství v tiskovinách, PR a na sociálních sítích.
realizováno 2015–2020
Grafický design
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design
Vizuální styl nákupního centra Olympia Brno
Ikonické růžové „Óčko“ udělalo z Olympie královnu brand recognition. Nemělo ale zůstat jen u 3D modelu, náš nápad jsme v novějších návrzích posunuli dál. Po dobu 7 let jsme pro Olympii nastavovali branding a strategii a starali se o obsahové i produkční pojetí kampaní včetně organizace eventů, tvorby rádiových spotů apod.
realizováno 2011–2018
Kam kráčíš, Brno? II.
Pro druhý ročník festivalu Kam kráčíš, Brno? jsme navrhli, jak vizuálně zpracovat téma rozvoje města a stáli jsme také za grafickým zpracováním outdoorové části výstavy včetně instalace nestandardních rozměrů.
realizováno 2020
Science slam
Velká věda začíná malými citoslovci. Aha! Právě na tomto principu jsme vystavěli vizuální styl projektu Science Slam Masarykovy univerzity. Jednoduché, jasné a přímé sdělení zkrátka nelze přehlédnout. Wow! A takhle se popularizuje věda.
realizováno 2018–2019
Ryba na talíř
Projekt Ryba na talíři Státního zemědělského intervenčního fondu měl širokou veřejnost přesvědčit o tom, že sladkovodní ryby jsou pro ni dobré. Nám se do vítězných vizuálů podařilo dostat i další, lákavější sdělení – že sladkovodní ryby jsou dobré.
realizováno 2018
30 let svobody
Oslava 30 let svobody nám dala příležitost vytvořit Velký slovník totality a připomenout lidem slova, která stejně jako totalita zmizela z našich životů. Bony, vekslák nebo třeba mánička. Typografické vizuály ve svěžím retro stylu jsme dostali mezi lidi po celém Brně a postarali jsme se, aby zaujaly na první pohled.
realizováno 2019
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
Měníme Olomouc
Každý občan má právo vědět, co v jeho městě děje a chystá. Pro město Olomouc jsme proto připravili strategii značky Měníme Olomouc a přehledný brand manuál, kde stanovujeme mimo jiné výchozí archetypy, jednotnou tonalitu a vizuální styl.
realizováno 2020
Propagace BIO potravin
Pro Státní zemědělský intervenční fond jsme navrhli komunikační strategii, která dokáže jak budovat pozitivní image biopotravin, tak i edukovat spotřebitele a komunikovat přínos ekologického zemědělství, biokvality produktů a tradičních postupů výroby.
realizováno 2018–2020
SIMUlační centrum
Pro Simulační centrum lékařské fakulty MUNI jsme vytvořili komunikační strategii, která oslovuje jak studenty a uchazeče, tak i pedagogy. Týká se nejen prezentace nového unikátního projektu navenek, ale i interní komunikace v rámci pracoviště, a tak pomáhá cílovým skupinám identifikovat se s projektem a přijmout nové principy výuky.
realizováno 2019–2020
OP Rybářství
Aby se více potenciální zájemců dozvědělo o Operačním programu Rybářství Ministerstva zemědělství a začalo jen využívat, navrhli jsme komunikační strategii pro aktivní, vstřícnou a transparentní komunikaci s cílovou skupinou. Klíčové bylo zohlednění emoční fáze komunikačního procesu a mimo jiné také úprava webové platformy.
realizováno 2018–2020
Digitální brblina
Komunikační strategie, návrh řešení vizuální identity a realizace 6 měs. OOH, online a PR kampaně pro brand awareness.
realizováno 2021/2022
Online marketing
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing
Brno, co není
Na začátku byla výzva, jak povědět Brňákům o strategických projektech města stravitelnou formou. Na konci vznikla kampaň oceněná dvěma zlaty z IMC Czech Awards a jedním bronzem z IMC European Awards. A mezitím? Šifrovací hry, soutěže a ztřeštěné vizuály, kde hlavní roli hrály koláže a proslulá brněnská nadsázka.
realizováno 2018
Kopeme za Brno
Už je to zase rozkopané? Díky projektu Kopeme za Brno ale vždy víte kde, proč a na jak dlouho. O dopravních uzavírkách a rekonstrukcích informujeme jednoduše a s humorem.
realizováno 2017–2020
Dáme na vás - participativní rozpočet
Pro projekt participativního rozpočtu města Brna jsme vytvořili sérii vizuálů, kde figurují ti nejpovolanější z povolaných – navrhovatelé úspěšných projektů z minulých let. Kdo jiný by měl Brňany přesvědčit, aby kašlali na pochyby a navrhli projekt pro Brno?
realizováno 2020
Truestory
Dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně byla o přepisování pravidel. Pravidel o tom, že Brno stačí vidět jenom jednou nebo že dovolenou s dětmi si neužiješ. Celou myšlenku podpořilo zapojení influencerů a místních podniků, které vedlo i ke zvýšení počtu fanoušků na Instagramu klienta o téměř 50 %.
realizováno 2020
#munichallenge
Už druhý rok připravujeme uchazečskou kampaň #MUNICHALLENGE pro Masarykovu univerzitu. První ročník byl v onlinu sice jen o dvou modelech, ale zato stovkách emocí. Kampaň zaujala a dostala se i na shortlist Effie Awards 2020. Druhý ročník získal nový rozměr díky skutečným studentům, kteří ví, jak se poprat s výzvou a užít si svou cestu na MUNI.
realizováno 2019–2020
Webdesign
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign
90 let BVV
Oslavy 90 let Výstaviště Brno si žádaly něco extra. Realizovali jsme proto stránky www.vystaviste90.cz, které fungují jako interaktivní časová osa a připomínají nejzajímavější momenty z historie areálu. Přestože celý koncept je moderní a jednoduchý, součástí webu jsou i dobové fotografie a novinové články.
realizováno 2018
Dny elektronové mikroskopie
Do světa elektronové mikroskopie dává nahlédnout web www.dem.brno.cz, jehož grafický návrh vzešel z naší dílny. Primárně se jedná o platformu pro každoroční akci Dny elektronové mikroskopie (DEM), konanou statutárním městem Brnem ve spolupráci s Jihomoravským krajem.
realizováno 2020
Rhea stáj
Na poli webdesignu umíme vzít za opratě, jako jsme to předvedli tvorbou webových stránek www.rhea-staj.cz pro Stáj Rhea Dešná. Nový vzhled odráží prestiž soukromé stáje a přehledně vás provede profily koní i vozatajů.
realizováno 2019
155 let Vaňkovky v Brně
Jsme nejen organizátory velkolepé oslavy 15(5). narozenin Vaňkovky, ale stojíme také za speciálním narozeninovým webem www.narozeninyvankovka.cz. Za dodržení image linky celé akce zde shrnujeme osudy Vaňkovky, uvádíme aktuální program a otevíráme prostor i pro online soutěže a kvízy.
realizováno 2020
Damaškové
Tradičnímu českému výrobci bytového textilu jsme pomohli s repositioningem značky a vrhli se kampaň, která měla lidi naučit kupovat kvalitní damaškové povlečení. Za tímto účelem vznikla také speciální microsite.
realizováno 2017