zpět na výpis
zpět na výpis

Žijeme reklamou

Žijeme tím, abyste byli vidět

Nejvíce se zaměřujeme na videoprodukci. Od reklam, přes prezentace firem až po dokumentace akcí. Klientům ale nabízíme i další formy obsahu – umíme obstarat fotky i grafiku. Zpracováváme a realizujeme taky celé kampaně – ať už politické nebo čistě komerční. Spravujeme sociální sítě a dokážeme obsloužit i náročné streamy.

+420 776 098 348
pavel@zijemereklamou.cz
www.zijemereklamou.cz

IČ: 08384100

DIČ: CZ08384100

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Produktová videa pro Icontio

Pojďme ukázat, co umíme. No jo, jenže ono se to špatně ukazuje... Na takový problém narazila společnost Icontio, která pomáhá firmám zejména v oblasti digitalizace. Naším úkolem bylo srozumitelně představit dva hlavní produkty Icontia. Uf… Byla to výzva. Ale rozhodli jsme si ve videích pomoct troškou humoru, a celé to šlo najednou lépe.

realizováno 2022

Cesta krve pro FN Brno

Co kdybychom my byli ta krev? Chvilka ticha. A jak to jako uděláme? Co když tam nebude nic vidět… Tak takhle vypadala naše porada po úvodní schůzce ve FN Brno. Chtěli ukázat „Cestu krve“. Zdůraznit to, jak s krví pracují, a nalákat nové dárce. A i když to na začátku možná znělo šíleně, byly jsme ta krev, udělali jsme to a vše potřebné je vidět.

realizováno 2022

Série krátkých dokumentárních videí pro Národní centrum pro rodinu

Čísla, dosah, zhlédnutí, prodeje… Jak zhodnotit úspěch videa? Když, jsme ukázali hotovou sérii videí Národnímu centru pro rodinu, nic z toho nebylo důležité. Viděli jsme, jak je klient dojatý a my jsme byli taky. V sérii s názvem „Pořád to má smysl“ jsme představili pět odlišných seniorů a jejich odhodlání být přínosem pro společnost, dokud to jde.

realizováno 2022

Volební spot Michal Sedláček, kandidát do Senátu

„No tak to jsem zvědavý, jak to bude vypadat,“ utrousil po natáčení architekt města Brna Michal Sedláček. My jsme zvědaví nebyli. Na úvodních schůzkách jsme se nechali jeho prací inspirovat. A pak, zatímco on měl vizi, jak jako senátor zlepší Brno, my měli jasnou vizi celého spotu. Podle našich očekávání byl tak nakonec s výsledkem spokojený.

realizováno 2022

Pravidelný videozpravodaj pro Jihomoravský kraj

Videozpravodaj do každé dědiny! Když tenhle koncept starostům představujeme, většinou se pošklebují a se zdvořilostí nás odbývají. No a za pár týdnů společně točíme první díl. V dnešní době je to jeden z nejlepších způsobů, jak informovat občany o všem podstatném. Ten nejlepší z naší produkce je pak ten krajský, který vychází jednou za měsíc.

realizováno 2021

Tvůrčí tým naprosto skvěle vystihl naše produkty, jednoduše je dokázal představit a přidal k nim i humor. Natáčení se přímo účastnili zaměstnanci firmy a byl to pro nás všechny velký zážitek. Při prvním promítání ve firmě byli všichni nadšení. Ocenili jsme i skvělou komunikaci po celou dobu příprav.

Tvůrčí tým naprosto skvěle vystihl naše produkty, jednoduše je dokázal…

Anastasia Klásková, Icontio

Potřebovali jsme ukázat cestu krve v naší nemocnici a motivovat potenciální dárce. Nechtěli jsme ale obyčejné video. Bez pomoci kluků z Žijeme reklamou bychom nic takhle originálního nevytvořili. Jejich nadšení při práci je navíc návykové!

Potřebovali jsme ukázat cestu krve v naší nemocnici a motivovat potenciální…

Petra Ben Touzia, FN Brno

Smyslem videí bylo oslovit a aktivizovat starší generaci a podnítit dialog s generací mladší. Měli jsme určitá očekávání a představy, jak budou videa vypadat, ale výsledek je předčil. Musím přiznat, že jsme byly s kolegyněmi dojaté. Líbilo se nám jak technické provedení, tak i volba interiérů a exteriérů. Myslím, že se mediálnímu týmu podařilo nenarušit autentičnost rodin, v nichž natáčel a přirozenost řečníků. Rádi budeme znovu spolupracovat.

Smyslem videí bylo oslovit a aktivizovat starší generaci a podnítit…

Ivana Horáková, Národní centrum pro rodinu

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno